sobota, 6. november 2010

Sem šla na izpit

In sem ga naredila z 10. Sem čista piflarka, ker imam že 3 desetke. Ma ne nisem, samo srečo imam, da imam za seboj že toliko prakse z nastopi pred ljudmi, da nimam treme. No, sreča je na strani pogumnih in pa tudi tistih, ki nekaj vedo.
In ja, ne bi šlo, če ne bi vedela. Da veš, se moraš učit. Srečo imam, da sem našla faks, kjer lahko uporabim znanja, ki jih imam. Na že ne vem kolikokrat sem napisala tudi tu, da ti itak življenje na pot pripelje točno tisto kar rabiš in tole je direkten dokaz za to. Delam faks, ki mi ni v napoto, ampak mi je čisto v užitek. Saj če bi ga morala delati zato, ker ga moram, bi mi bil v napoto, tako pa....ko gledam svoje sošolke si mislim, pa daj no.....pa kaj vam je hudega? Ma pa se res nimam za nič več, ampak čese odločiš za študij na daljavo je vse na tebi. In če nisi samostojen in samokritičen, predvsem pa če se ne poznaš, potem ti je res lahko hudo. Vse ostalo pa...ne jemat življenja kot neko muko. Življenje je čisto fino, če ga živiš zase in za svoje potrebe.