četrtek, 25. november 2010

A je telekom državna firma?

Pa tut če ni jo klinc gleda. Šalabajzerji so mi danes poslali dopis v katerem me obveščajo - citiram:
Obveščamo vas, da vam je 23.11.2010 prenehalo naročniško razmerje SIOL storitev z narošniško številko xxxxxxxxx in uporabniškim imenom yyyyyyyy na podlagi vaše zahteve za izključitev iz omrežja SIOL.
Vse vaše obveznosti, ko so nastale od zgoraj navedenega datuma ste skladno z pogodbo dolžni poravnati.


Saj vse lepo in prav, če me ne bi telekomovci izklopili 18.11 ob polnoči.
No še večji absurd vsega je, da so me telekomoci že 18.11 ob 09:09 klicali, da bi prišli po modem.

Da ne omenjam AMIS-a, ki mi je poslal sledeči mail:

Spoštovani!
Veseli nas, da ste se odločili postati uporabnik storitev Amis.
Obveščamo vas, da boste lahko pričeli z uporabo AmisDSL dne 19.11.2010.
Za vsa vprašanja in dodatne informacije pokličite brezplačno na 080 20 10.
Prijazen pozdrav.
Vaš Amis


Kdo koga sedaj tukaj zajebava???? Res je, da sem realno bila priklopljena šele 23.11. ODKLOPLJENA SEM BILA PA 18.11 ob polnoči.

Itak....sem pisala dopis........in sem jih jasno povedala, da ne mislim plačat do 23.11.
Pa da vidmo, do kdaj bo potekala vojna, ker že kar vidim da bo.