sobota, 1. maj 2010

Prva košnja

Vedno jo čakam, ker je potem vse drugače. No, vsaj tako zgleda. Ma ne, kar je!
Res je čisto drug in prav užitek je biti na njem. Še parking pokosim in sem zmagala za en mesec.
Trava mi ni včeš. ker je redka in ne vem kako naj jo zgostim. Vse kar posejem, mi pojedo ptiči.
Ampak...saj bo, neki bo ven prišlo, ni vrag.

Tudi muc je šel preverit kako je na poligonu..

In ne bi bila jaz, če ne bi naredila te fotke

Naši standardi so visoki;)
Imamo tudi mini jabolko

in lepe rožice

Poligon....včeraj me je lipa čisto razsula. Komaj sem zvozila do konca. Jokala, imela suho grlo v sekundi, poln nos...ja, alergija se je začela. Sem danes kar dvojno dozo zdravil vzela in ketonal, ker mi je glavo hotelo raznesti. Bo treba do zdravnice, ker to so bile lanske zaloge, ki jih zmanjkuje. Glede na to, da sem več na poligonu, bom imela letos definitivno več težav.