torek, 18. maj 2010

Varnostniki g4s so se poboljšali

Jemljen nazaj vse, kar sem rekla o njih. Lani sem pisala o varnostnikih g4s na letališču.
Danes, pa čisto nasprotje. V bistvu, sem bila ne nek način ponosna nanj. Ok, pustimo dejstvo, da ima še vedno glupe šefe, ker mu ob 23.05 niso dali uniforme, ki je vidna v temi. Fantič se je - dajmo priznat - v unifomi je bil hudo dober, lahko rečem, da je bil na meji za po..... Le malo premalo ga je bilo. Tako kot da bi pobčka dal v uniformo. Manjka mu par kil ali pa mišic. In pa predvsem pamet, da se ponoči sprehaja brez varnostnega jopiča. Jah...uniforme so kot kaže moja šibka točka....
Ker mi gre na jetra parkirat pred vhodom, pa tudi plac je bil samo pri faxi službah, sem se odpeljala en krog. Vse, razen prostor pred intervencijsko potjo je bilo zaparkirano, tudi ovink čez cesto. Nič, itak sem v avtu, poslušam Mrvico, torej - parkirala bom pred intervencijsko potjo. Opazujem dogajanje, kar veliko avtov in ljudi. Čakam možičke v svetlomodrih polo majčkah, kar malo razočarana sem bila, ker jih ni bilo. Nekako sem se čisto preveč čustveno navezala na njih.
In zagledam tega fantička v uniformi. Najprej mi ni bilo jasno zakaj bi bil policaj v uniformi specialca. Tudi hodil je na daleč tako, kot malo napihnjem mladi specialček. Ker na letališču itak med čakanjem nimaš kaj pametnega za delat, sem ga opazovala. Unifoma mu je sicer dala nek seksipil, samo samozavesti pa ravno ne. Na momente sem med njegovo hojo pomislila, da je mogoče vinjen. Ko se je odmikal kombiju z osebjem, se je skoraj zapletel z nogami. Tudi na krajših ravnih poteh, mu ravna črna ni najbolje uspevala. Ok, vzamem v zakup, da je vinjen, čeprav to dvomim, da bi si dovolil - upam, da imajo kontrolo. Druga opcija je, da ne ve kako naj zbuja pozornost, zato hodi v smislu - alo, a me vidite, tu sem, pomemben sem.
Premikal se je od avtomobila do avtomobila. Če je bil kdo notri mu je mehal in razlagal, če ni bilo nikogar, si je zapisal, predvidevam, da registrsko. Bil je dosleden, ker se je odločil priti tudi do nas treh. Seveda, ker sem bila prva, je prišel do mene. Utišam Mrvico in spustim okno. Lepo pozdravim, ker me je zanimalo kaj bo, če sem uradno prijazna. Prvo presenečenje. Fant govori lepo slovensko. Tudi lepo je pozdravil nazaj in mi razložil, da tu ne smem biti. Mu povem, da vem da je intervencijska pot, ampak sem v avtu. Mi pove, da pač ne smem biti tu, ker je prepovedano. Hmmm v meni se oglasi hudiček....ali mu razložim osnovo - pač spet sem stala pred znakom....torej ne velja zame. Mah, ne bom. Fant ima čisto prenizko plačo, da bi ga zezala s tem. Ga vprašam, če ga bo motilo, ko bom krožila tu. Je rekel, da naj grem parkirat. Prijazno sem mu odgovorila, da na parking ne grem, ker morata starša samo še kovčke privlečt ven in grem. Bom pa onasnaževala zrak, katerega diha, ker bom vozila v krogu. Fant, mi je prijazno hotel še nekaj povedat, pa sem ga usavila in mu rekla. Lej, želim ti mirno noč, ker imaš čisto prenizko plačo, da bi se pregovarjal z mano, po drugi strani si pa samo v službi tukaj in res nisi kriv, da moraš to delat. Odgovor je bil eeee, ja. Prav. Hvala. Lep večer še naprej in želel mi je isto.
Naredila sem svoje 4 kroge, če se ne motim in še vedno je bil tam. Vestno opravljal svoje delo - šefi, upoštevajte to, pri napredovanju, pa dajte mu za boga varnostni jopič, ker ga je škoda, da ga kdo povozi. Če drugega ne, je v uniformi zelo seksi in ti popestri čakanje na letališči, zvečer pa pusti domiššliji prosto pot.