sreda, 5. maj 2010

Prvi uradni ogled psa na terenu

Danes sem šla na prvi uradni ogled psa za katerega sem potem morala podati mnenje.
Res je, tokrat se lastniki ne zmišljujejo in se psa niso naveličaloi Imajo ga izredno radi, ampak....pes jih tako terorizira, da je nevaren tako za njih kot za okolico. Je to življenje sploh še smiselno.
Ni!
Predvsem pa ni odgovorno. Tudi če ima - ta ga ima - stalno na sebi nagobčnik, je nemogoče predvideti kaj pa če. Ve pa se, da bo takrat ugriz.
Majhni so že. Se bo čakalo na novo katastrofo.
Jaz sem podala mnenje, da je pes nevaren predvsem za domače in tudi za okolico.

Kaj bo naredil lastnik je njegova star.

Upam, da se bo odločil pametno.

Ni se lahko odločiti, sploh če ga imaš rad.

Ni lahko niti meni, da se postavljam v vlogo rablja. A pri psu ki je res agresiven, nimam prav nobenega zadržka, da sem rabelj in da rečem ja, pes je za evtanazijo.
Bolje on, kot pa še en pogrižen človek.