torek, 14. april 2015

Sedaj vidim, kako pomembo je imeti vzgojenega psa

Kot sem že mnogokrat do sedaj rekla, bom rekla še enkrat. Vsak pes pride v tvoje življenje z namenom.
Abi, mi kaže veliko novih stvari in ob njej spoznavam tisto, česar še nisem poznala.
Danes spoznavam sterilizacijo.
10 ur je že od nje in lahko rečem le, da sem nad Abi navdušena.
Ko sva prišle domov, je šla v posteljo in zaspala.
Malo pred tretjo smo šle na sprehod. Ker je šla čisto sama lepo po stonicah, sem se odločila, da gremo ne samo lulat in kakat, ampak na krajši - 10 minutni sprehod.
Iz avta ne gre sama, kar mi je izredno všeč. Saj me je to najbolj skrbelo, da ko bo videla, da je na poliognu, jo ne bo nič ustavilo.
Brez žogice ne gre :)
Oprsnica se je izkazala za nekaj najboljšega. Saj sem popolnoma mirna, da ne bo nobenih nenadnih sunkov, ki bi ji lahko škodovali.


Ker me je tako milo gledala doma, sem si vzela bolniško.
Ni mi žal, saj lahko uživam z njo in jo občudujem kako pridna punca je.
Tisti, ki jo spremljate in ki jo pozanate, veste zakaj sem tako ponosna na njo.
Ker ni ravno najbolj stabilna punca in je ne bi mogla kar tako pustiti doma in oditi v službo.