nedelja, 5. april 2015

Ponovitev delavnice - vodenje psa

 V soboto 11.4.2015 ob 11-ti uri,delavnica traja 3 ure.

Čedalje več lastnikov ima probleme pri srečevanju psov. Kako pravilno voditi psa?
Kako ga zadržati?
Kako si lahko pomagamo s pripomočki?

Kaj če ima pes težave z ljudmi?
Kaj če ne mara drugih psov?
Kaj če laja zaradi vznemirjenja
Kaj če otrpne, ker se boji

Kaj...in še več..

Seminar, kjer boste zvedeli kako pravilno voditi psa v različnih situacijah in kako odpraviti težave.

Cena seminarja je 40 eur, za učence pasje šole Bajka 30 eur.
Število ljudi je omejeno, zato prijavo pošljite na Info@bajka.si.

Zraven opišite svoje težave, saj se bom osredotočila na težave slušateljev.
Delavnica bo potekala v dveh delih: teoretično in praktično.
Pri teoretičnem delu psi ne bodo prisotni, pri praktičnem bomo poskrbeli za varnost in bodo psi na poligon prihajali posamično. Zato, poskrbite za to, da bo pes lahko počakal v avtu.

Ker se težav ne da rešiti v skupini, boste vsi udeleženci delavnice dobili kupon na 30% popusta za svetovalno uro.
Tisti, ki imate večje težave z agresijo, pa komplet 5 individualnih srečanj po akcijski ceni 100 eur. (Cena petih ur je: svetovala ura + 4 individualne ure 175 eur)

Tako malo je potrebno, da se pes umiri - s to delavnico in akcijsko ceno individualnih ur, bo to uspelo tudi vam


Kaj o pravilnem vodenju psa, pravita dve, ki sta s pomočjo oprsnice z dvojnim vodenjem, spremenila vedenje svojega psa.
Oprsnico sva z mojo psičko začeli uporabljati po Alenkinem nasvetu. Ker naj bi pritiskala na dve pomiritveni energetski točki, naj bi bila psica bolj mirna. Pri tem naj bi bilo pomembno tudi dvojno pripenjanje povodca - spredaj in zadaj.
Na začetku je bilo precej čudno, ker je bilo za boljšo kontrolo gibanja psice potrebno povodec držati v obeh rokah. To je pomenilo, da sem se ves čas držala nekoliko postrani in me je zaradi nepravilne drže začel boleti hrbet. Poleg tega bi mi prav prišla še kakšna roka za priboljške ipd. Ampak že po kakšnem tednu sem uspela toliko skoordinirati svoje gibe, da sem oba dela povodca večinoma lahko nadzorovala z eno roko. Vse neprijetnosti v zvezi s povodcem so bile s tem odpravljene, uporaba oprsnice pa je postala bolj enostavna. Psica z navajanjem ni imela težav.
Kakšen mesec dni sem uporabljala izključno to tehniko vodenja psice. Nato sva šli enkrat na sprehod brez oprsnice. Psica se je obnašala histerično, vlekla bi sem in tja... skratka živa groza! Kazala je vse vzorce obnašanja, za katerega sem upala, da sva ga že presegli. Ko sem jo znova pripela na oprsnico, se je spet povsem pomirila. Ugotovila sem, da se je njeno vedenje povsem spreminjalo glede na to, kako je bila pripeta. Tudi, če je nosila oprsnico, a je bila pripeta na navadno ovratnico, je bila bolj živčna. Spremembe v obnašanju so se zgodile v trenutku, ko sem drugače pripela povodec.
Zdaj (po cca. pol leta) za sprehode oprsnice večinoma ne uporabljava več. Če pa vem, da greva kam, kjer bi se lahko znašli v situaciji, ki jo bo delala nervozno (mesni hrup, veliko drugih psov ipd.), ji še vedno nadenem oprsnico in stres lažje prenaša
.


Oprsnica – najboljši način za vodenje psa
Bongo je že od malega voden na oprsnici, saj je na ovratnici vlekel že kot mladič, to pa se mi zanj ni zdelo najbolje. Ker ga vodim na oprsnici sem prejela kar nekaj kritik ljudi, tudi takšnih, ki sploh niso lastniki psov. Večkrat sem slišala, da psa na oprsnici ne morem kaznovati, da ga ne morem ”zategniti”, ko naredi kaj narobe. Z največjim veseljem povem, da se ti ljudje motijo. Ne le da je oprsnica za psa veliko boljša v primeru, ko pes vleče, na oprsnici se ga da super naučiti hoje na popuščenem povodcu. Seveda to ne gre čez noč, ampak s pomočjo vztrajnosti in potrpežljivosti.
Ko smo zaradi težav začeli obiskovati pasjo šolo Bajka, smo se ponovno učili hoje na povodcu, saj je Bongota zanimala vsaka premikajoča se stvar, zaradi česar je večkrat tudi potegnil in vlekel na sprehodu. Alenka je priporočala dvojni privez na oprsnico – torej zapenjanje na prsnem košu in na hrbtu. Na ta način smo v treh tednih prišli do točke, ko Bongo ni več vlekel, ampak lepo hodil na popuščenem povodcu! Na sprehodu je popolnoma drugačen, kot bi imela drugega psa. Prej je celo leto in pol svojega življenja le opazoval okolico in se ni zmenil za vodnika. Sedaj me večkrat pogleda, ko ga pokličem se odzove na svoje ime in kar je najlepše – ni se nam treba izogibati psom, saj Bongo ne potegne proti vsaki premikajoči se stvari, saj se je naučil, da z vlečenjem ne bo dosegel ničesar.
Če ste lastnik psa, ni potrebno omenjati kako prijeten je sprehod s psom, ki ne vleče. Bongo ne vleče več in zelo vesela sem, da lahko povem, da se je tega naučil na oprsnici in ne s silo, na kakšni zatezni ovratnici. Vse kar smo potrebovali je klasična oprsnica in povodec, ki omogoča zapenjanje na obeh straneh oprsnice. In seveda pasjo šolo, v kateri so naju poučili o tem, kako se vodi psa. Z vztrajnostjo in vajo je bil napredek viden zelo hitro!