četrtek, 28. februar 2013

Samo še smejem se lahko nekaterim

Smejem se komentarjem na forumu, ki so zapisani od ljudi, ki imajo prav tako kot jaz možnost, da napišejo članek na aktualno temo.
Zakaj so k sodelovanju povabili mene in ne koga drugega - zato ker imam kompetence - to je tista navečja razlika med nami.
Če se zgodi nekaj v pasjem svetu bom le to izokistila za izobraževanje ljudi.
To bi morali početi vsi, ki se ukvarjajo s kinologijo in ki znajo bit pametni v vsaki temi o šolanju in vzgoji psa, sploh če stalno povdarjajo, a tudi oni učijo druge.
Super, potem imate toliko znanja in toliko sposbnosti, da bi morla vsak napisati to, kar sem napisala jaz.
Kje ste spet vsi?
Znate pa vsi potem udrihat, kako je skoraj da plagiat, kako ni omenjeno ne vem kaj vse. Zakaj ne napišete bolje? Zato ker ne znate? Zato, ker vam to nihče ne plača? Zato, ker .....komunikacijske veščine pridobiš, to je res. Amapk, moraš imeti tudi znanje o tem kar komuniciraš. Če nimaš tega, ti ne pomagajo nobene diplome in šnel kurzi, kako v parih besedah prepričat ljudi.

A kaj spet vlačijo po zobeh...
Kako ravnati ko pes napade psa

Vas pozivam vse, napišite bolje, bodite boljši od mene.Dajte ljudem več, ker si zaslužijo. Pokažite jim, da vam je mar za njih in za njihove pse. Predvsem pa, da niste le mojstri prevračanja besed in ponavljanja enih in istih tem.
Tu imate sedaj možnost pokazati kdo ste. Z veseljem bodo vaše prispevke objavili vsi - tudi jaz jih bom.
Se ni potrebno podpisati, lahko se skrivate za svojimi nicki.
Ni važno kdo ste, važno je kaj znate.