torek, 19. februar 2013

Nekaj novega in nekaj starega

Že nekaj časa sem tuhtala kaj naj naredim, da bi animirala tečajnike tudi na FB strani, ne samo s tem da gledajo slikce, ampak da so tudi aktivni. In danes sem naredila. Vsak teden bo nova naslovna slika na strani FB Bajka šola za pse. Ampak ne kar ena slika, ampak fotka, ki jo bodo izglasovali.
http://www.facebook.com/BajkaSolaZaPse vse o naj fotko tedna:)
Komaj čakam, da me začnejo še tu posnemat. Zadnjič sem opazila, da so že začeli uporabljati pasja šola za pubertetnike. Saj bi bilo vse fino fajn, če bi se tega samo spomnili. Ah...pa naj, še vedno je samo kopija, ki pa ni ista originalu :)

Kaj je starega? Pasji vikedni.
Soboto so čisto mladičkaste. Prva skupina  - tamalčkov, je ful pridna. Res lepo delamo in napredujejo. 

Taveliki mladički so malček starejši, pa tudi prave pasme so not in moramo malo prilagoditi program situaciji. A to nas dela unikatne in zato smo boljši. Program je le smernica, trenutna situacija pa je naša pot.
https://picasaweb.google.com/100952276010941126048/IgralneUriceTaVelkiMladicki16213?noredirect=1                   
Za njimi so prišli o ja, bili so novi - pubertetniška zimska šola. Mladički, ki so 14 dni nazaj končali.

Nedelja se začne s seniroji. To je res čisti užitek, nedeljska maša. Psi se nanorijo, mi načvekamo, gremo na kavo in to je to:)

Popoldne pa malošolci. Lepo se razvijajo in gredo pravo pot.

Za njimi pa 2 porcije starejših pubertetnikov v zimski šoli.
 Fanta je mama Gazirančkov in spodnje zgodbe. Nekaj tako nežnega, tako ima rada ljudi, da jo samo občudujem. Vrgli so jo ven, brejo. Ona pa še vedno zaupa v človeško dobroto. In res je dobila točno to. Majo v vsej svoji dobroti. Stalno govorim, da bi se morali zgledovati po psih, takšni primeri mi pravijo le...a vidiš, da imaš prav :)
Skupina mlajšo starejših pubertetniku se odlično razume med seboj, komaj čakam marec, da bomo začeli z malo šolo. Po nesreči sem jim dala eno vajo za delat, ki je še ne znajo - ma kaj jo ne znajo  - vso so jo naredil :)
Če je osnova dobra, potem je nadgradnja samo še zabava ;)

Za njimi pa moji taveliki z dvema majhnima in tokrat eno, ki bo šolo začela šele drug teden.

Pasji vikendi. Tako fajn pasji :)