sreda, 6. februar 2013

Ko te dajo možgani na off

Točno to se mi je danes zgodilo. Bolj kot sem se trudila kaj narediti, bolj so me možgani dali na off.
Lahko sem kidala, to sem cel dan. Lahko sem šla z Bajko na sprehod, to sva bile 3x, lahko sem skuhala baje dobro kosilo. Vse to je šlo.
Hočem napisat odgovor inšpektorju...ne gre, k da ne znam pisat. Hočem napisat navodila za novo timsko nalogo, ne gre.
Ok, če ne gre ne gre. Ampak kaj pa ko moraš.
In tako sem 20 minut pred začetkom timskega sestanka le zbrcala misli in jih vrgla na ekratn. Sestanek je bil tut zelo uspešen. Če daš ljudem možnost izbire, če jih lepo prosiš in jim še poveš da so v tem dobri- zato jih prosiš, imaš narejeno vse.
Ampak moji možgani še vedno ne morejo sprejemat novih nezanih podatkov vase. Dobesedno so se dali na off. Tudi oddajajo jih ne, ker tudi to mi ravno ne gre.
Ampak inšpektorju moram danes odpisat in sem mu. Res da sem pisala eno uro, ampak sem mu.
Dobesedno prisilit moram možgane da se prižgejo.
Spet so me dali na off. Prav naj jim bo. Danes. Jutri je nov dan.