sobota, 18. junij 2011

Ni več skupin

Danes sem imela prvo res uradno frej soboto od januarja. No, to ne pomeni, da nisem delala, individualci ostajajo.
Današnja sobota je bila posebna. Zjutraj sem šla na svoj zadnji izpit in nisem imela po njem predavanja - ker predavanj več ni. Konec, zmanjkalo je tem. Sploh ne morem verjeti, da se je to res zgodilo.
Je bil pa dan že zjutraj pokvarjen. Namreč na bavarcu je bila nesreča, popoldne sem prebrala, da je šel avto v rdečo in zbil motorista. Motor in avto sta bila na koncu podvoza. Motor kar je od njega ostalo, je ležal kot smet na tleh. Motorista so hudo ranjenega odpeljali v bolnico. Bojim se, da bo še en invalid več na tem svetu, zaradi prepotentnega mulca, po možnosti še od včeraj. Dan mi je pokvaril vonj, ki je bil na kraju nesreče. Smrdelo je po smrti. Dobesedno tako- vonj, ki se ga ne da opisat. Dobesedno vonj smrti.

Popoldne sem maltežanki dopovedala, da se je potrebno pustit česat, pa če ji je to všeč ali ne. Lastniki popuščajo od prvega dne in se ne zavedajo, da bo vseeno zrastel in postal mali pes.
Ta teden imam samo take...male, a tehničarje ;)