četrtek, 2. junij 2011

Jutri povem šefu

... to kar ve že od lanskega februarja.
Vse se je začelo že lani januarja, ko sem šla na čakanje. Vsak mesec sem hodila v službo naredit plače. Koliko je to legalno in koliko ne, danes ni več važno. Februarja 2010 mi je povedal, da bom, ko pridem s čakanja šla delat na novo delovno mesto. In sicer za disponenta. Moj prvi stavek je bil - samo jaz ne bom menjala in delala 12 ur. Njegov odgovor: Ne, ti boš delala 8 ur.
 Ok, to je bil deal, ki ustreza obema. No, kako je bilo lani s čakanjem, z obljubami, da pridem že prej nazaj si lahko preberete, to kar se je dogajalo letos ..ja, to je bolj malo napisano, ker se ni smelo. Ampak določeni stavki so bili tisti, ki so dali vedeti, da se nekaj dogaja.
No, sedaj je dokončno. Jutri povem šefu to, kar ve že od februarja 2010. Dragi moj šef, ne bom menjala sodelavce in ne bom delala 12 ur vsak drug dan. Zato si dosegel to, kar si hotel. Mojo odpoved.
Od 20.5.11 mi teče odpvedni čas, ki traja 60 dni. Po tem času, bo železnica moja preteklost in čas za moj polet.
Zakaj se ne bom več pustila izkoriščat. Ker sem to pustila predolgih 12 let. Sicer del mojih sodelavecev neumno misli, da sem jih jaz zajebala - to je citat- in da sedaj ne bodo mogli it na dopust.
Dragi moji, če vas kdo jebe, vas že več kot eno leto jebe vaš Gabrček, ki nič kar reče ne naredi. Le nekaj obljublja in vse kar obljubi tudi požre. Me prav zanima v kolikem času bo dobil človeka namesto mene.  Namreč marca, ko mi je dal ultimat al bom delala 12 ur al pa letim iz službe, mi je rekel da je to pogoj, da lahko dobi novega človeka.
Ampak ....men res dol visi za železnico. Delala sem več kot profesionalno, delala sem več kot bi mi bilo potrebno. Seveda se je vedno samo nalagalo in hotelo še več. Za kaj že? Za kakšno plačo? Moja osnovna plača je 831 € bruto. Z malico in prevozom ne dobim 900 eurov. In za ta denar naj bi delala vsak drug dan po 12 ur. Nadomeščala bi 3 delovna mesta in glede na to, da vem in da se ve da sem sposobna, bi se kmalu zgodilo to, da bi bila sama v pisarni za vse. Jok brate, odpade! Dovolj imam izkoriščanja, dovolj imam tega da vedno nimam nič od tega, da sem pridna.
Zato bom pač šla na svoje in bila pridna zase in tam, kjer tudi uživam.
Torej, jutri je 14 dan od petnajstih, kolikor imam časa, da podpišem novo pogodbo.
Mogoče se bom pa naredila francoza, tako kot se sedaj dela moj šef in bom pač tiho. Podpisala nisem, torej je jasno da ne mislim ostat na železnici.
Adijo ajzenpon! Gabrček tebi pa hvala. Naredil si mi uslugo, da lahko grem naprej. Samo bil bi lahko dec in bi to naredil že lani, ko sem ti rekla. Če nimaš dela zame, mi povej sedaj, da zalavfam biznis na polno. Bodi dec - to je nekaj kar ima jajca med nogami....samo če to ima, še ne pomeni, da je dec.
Tako da dragi moji ajzenponarji....imejte se lepo, jaz ne vidim več smisla vstrajat tam, kjer je že zdavnaj vse šlo k vragu.