ponedeljek, 12. april 2010

Saj en da ti nočem plačat, ampak res nimam

To poslušam že eno leto, bolj intenzivno pa od sredine decembra, ko sem rekla, da bi bil čas, da se poplača dolg. O tem, da drug teden sigurno, pa itak sploh ne bi.
Pa koliko časa bom še poslušala, da nima denarja, hkrati pa se vsak dan vozi z kombijem mino?
Če ne bi imel, bi hodil peš, ker Petrol verejtno da ne čaka eno leto in tudi ne sprejema po 50€ vsake toliko časa.
Predvsem pa imam dovolj nategovanja, da drug teden pa ziher.... da v ponedeljek, v sredo.....ej res, lej, ta teden me ni, takoj drug teden ti dam.

Kdaj sedaj....

Mogoče se bom pa tudi jaz začela obnašat času primerno in bom prodala svoj dolg, potem naj se pa zeza s tistimi, ki niso tolerantni tako kot jaz.

Jebat ga, vse ima svoj čas trajanja....predvsem pa toleranca in razumevanje.

Pripis današnejga dne....je bil klic, ampak ne da mi prinese keš, ampak da naj pazim kaj pišem na fb....halo?!? Lahko pišem kar hočem. Če se je našel v mojem zapisu, je pa to njegov problem - oz. je res, da mi je dolžan denar. Je, pa povedal, da je že nekaj tožb dobil, ko je tožil...a za to pa ma denar....jao ljudlje....vsakič bolj jih sovražim, ko jih tako spoznavam...