četrtek, 22. april 2010

Hvala bogu, da mam dobro ginekologinjo

Ne, ne nič ni narobe. Le tisti čas je spet, ko sem morala na tehnični. Nekateri pravijo, da je obup it k zobarju. Men je čisto ok, ker še nikoli nisem imela nobenih problemov in grem tja zato, ker sem si obljubila, da bom hudila. Zobe pač rabiš večkrat na dan.
No tudi h ginekologinji moraš iti vsake toliko in danes je bil tisti dan. Še vedno niso izumili boljšega stola kot je....saj pomoje, da nam gre vsem na jetra ravno ta stol. Vse ostalo preživimo, samo ta hudičev stol.
Če ne bi bila moja dohtarca carica itak ne bi hodila k njej, ker ....k povprečnežem ne hodim. In tudi danes sva prišle do tiste točke, ko jo mora iz poklicnega področja zanimat moja ženska prihodost. In...moja obljuba še vedno drži. Obljubila sem, da če bom imela otroke, jih bom imela v tem stoletju in ona bo med prvimi, ki bo za to zvedela.
Vedno obljubim tisto, kar lahko izpolnim. In to če bom, bom izpolnila točno tako, kot sem obljubila.