petek, 23. april 2010

Prodajalci avtomobilov...

Kot da ni krize. NE, KRIZE NI. Vsaj pri prodajalcih avtomobilov.
Kupovala sem avto za brata in tile šalabajzerji se obnašajo kot da jaz avto prodajam njim in ne on meni.
Halo, dva mi niti na moj mail nista odgovorila, kaj šele da bo v treh poskusih dvignili letelefon. Ja prosila jih pa res ne bom, da jim dam 19 jurčkov.

Najprej pokličem povem kaj bi, pošljem mail za ponudbo, pokličem še enkrat. Jih obiščem, da še zadnje stavri dorečemo. Ampak ne, oni še vedno ne sodelujejo, še vedno ne odgovarjajo, pa saj samo po mailu bi mi morali posati to, kar imajo v računalniku.

Dragi moji, klinc vas gleda. Če nočete denarja, mi ne jamrajte da je kriza.
Za vas je ni.

Avto sem seveda kupila, ampak čisto drugje. Res ne bom nikogar prosila, da pri njih pustim svoj denar.