sreda, 10. februar 2010

Ko te vidijo na TV

Ker se pač zadnji teden nehote pojavljam na TV, se mi dogaja, da imam kar naenkrat veliko prijateljev. Jah...pa jih res hočem?
V življenju ljudje prihajajo in odhajajo iz tvojega življenja, ker če ne bi bilo tako ne bi mogli napredovati. Vsak človek, ti prinese novo izkustvo, nov pogled na svet, nekaj novega. Pustimo razloge zakaj iz tvojega življenja gredo, ampak dejstvo je, da je povezano z nekim višjim, nam nedojemljivim namenom.
Ker če ne bi bilo tako, bi še vedno ostali nekje pri svojih otroških sanjah, tako pa, nas je večina zrasla v odrasle ljudi, ki se z nasmehom spomnimo na otroške sanje.
Konec koncev, so me ti ljudje, tudi tisti, ki se me niso direkt dotaknili, naredili takšno kot sedaj sem. Mislim-upam, da čisto ok.
Ta teden pa...klic enega, klic drugega, klic tretjega, ali pa sms, ker se poklicat ne upajo. Če ste nekoč odšli, ste odšli z razlogom, ki je bil v tistem trenutku pravi. Nazaj vas vodi napačen razlog, ker to, da ste me videli na TV ni dovolj velik razlog, da se me pokliče. Ali pa....včasih pa vseeno človek potrebuje v svoji želji po nekom razlog, ker je tako lažje ponovno začeti, navezati stik, ker....to da nekoga vidiš na TV, je pa res dovolj velik razlog za klic. No, skoraj vsi so ta razlog že izkoristili, le eno osebo še pričakujem, čeprav, se bojim da je tu strah vseeno prevelik.
Mogoče je bolje tako, čeprav priznam bi sedlo slišati glas.