sreda, 17. februar 2010

Ko si lačen greš v strcuno in si čuden, ker moraš plačat kruh?

14 dni je mino, ker mi res manjka tale blog, bom danes spet pisala. Tu gor lahko napišem tisto, kar ne smem povedat ljudem. Saj tistega kar ne smejo vedeti, tudi tu ne napišem tako, da se lahko izve. A gre iz mene in to je tisto, kar me sprazni in mi da moč iti dalje.

Srce ima razloge, ki jih um ne razume (B.Pascal)

Jaz čisto verjamem, da imamo vsi radi svoje pse. Pustimo sedaj ljubezen, o kateri se govori zadnjih 14 dni. To ni ljubezen, ampak je stvar pri kateri mi gre na kozlanje. In dovolj imam vsega okoli teh nesrečnih psov, ker smo mi ukradli 10 dni mojega življenja. V 10-tih dneh sem imela 48 ur telefonskih pogovorov!!! Od vsega skupaj imam vnest kazalec, ker pač z njim držim telefon. Danes bi morala biti še na televiziji, pa sem zavrnila sodelovanje v omizju, ker res ne vem, zakaj bi morala sedaj jaz biti glas razuma pri vseh kinologih, ki jih vlačijo po televiziji in ki se duvajo, kako so vedeli, pa so riti in so bili raje tiho. Ravno napovednik je po TV in ni mi žal, da sem zavrnila sodelovanje.
Zaradi vsega skupaj imam vsak dan kar nekaj mailov na obeh naslovih. Zanimivo, da sedaj znajo najti moj mail vsi, tudi tistega, ki je moj in ni društven.

Vsi, ki tole berete, preberite še enkrat, in prebeberite počasi.

Ja, res je, imate problem. Vsi, ki vas vaš pes grize in vsi ki se svojega psa bojite zaradi tega - problem imate. In nekaj mi ni jasno. Kaj ste pa delali do sedaj. Zakaj ste čakali 3,4,5 eni celo 7 let. Kaj ste mazohisti in vam je ok, da vas pes maltretira?????
Ne, na žalost vam ne morem pomagati preko maila tudi če se res močno razpišete. No, ko že pišete, dajte ne samo obtoževati druge, dajte povedat tudi kaj naredite vi. Predvsem pa sem zelo vesela, ker s tem, ko sem znana sem kot kaže napredovala. Včasih je bilo za več informacij me lahko pokličete in telefonska številka. No sedaj pa je, lahko vas pa tudi pokličemo, ker je lažje po telefonu.
Joj ni treba, ker tudi po telefonu vam ne morem pomagati.

Torej če imate psa, ki vas grize: za začetek ga ne izzivajte, če niste prepričani da ga boste naslednjič, ko bo to hotel narediti, kaznovali tako, da ne bo več tega naredil. Poskrbite za svojo varnost in vzemite mu ves luksuz. Za hrano naj se potrudi, pa vašo pozornost še bolj, vsaka napaka pomeni boniteta manj.

Vsi, ki imate otroke in pse in psi šavsajo proti otrokom - ne morem verjet, da je teh mailov tudi veliko. A ni nekaj osnovnega, da se zaščiti otroka. Ne vem nek materinski nagon, al kako že. Prvo kot prvo nimata biti otrok in pes kaj sama skupaj. ČE sta, potem ste v bistvu potencialni morilci svojih otrok.
No, da pa ne bomo pse spet narobe predstavili - otroke je treba naučit, da psi niso igrače in da se ne sme hodit po njih, se jih ne sme v spanju vleči za rep, tut oči jim ni dobro iztikat.
Torej, mejte otroke in pse pod kontrolo in vzgajite tako otroke kot pse.

Psi, ki so agresivni do tujcev ali do drugih psov - povodec reši vse stvari. Če še vedno niste ziher, pa nagobčnik gor in bo.
Tudi to se da spremenit, samo pravilno psa odvodite in ne signalizirajte mu preko povodca.

Evo, dragi moji novi bralci, to so bili pro bono nasveti.

Maile mi kar še vedno pišite, samo brez tega, da se dobimo in da vam seveda računam svetovalno uro, ne gre. Tisti, ki še vedno upate....preberite današnji mail še enkrat, skoraj vsi odgovori so vam dani pro bono. Spremenite najprej sebe in psi se bodo spremenili z vami ;)