petek, 19. februar 2010

Človeška omejenost ne pozna meja ali ne bom več tiho

Vsakič sproti me znova razočarajo ljudje, ki kot pobesneli psi čakajo, da lahko napadejo. Pa pravijo, da so psi zveri. Ma kakšne zveri....ljudje smo nadzveri.
Pes s svojim vedenjem nakaže, da bo napadel. Pes ni nikoli pizda in ni nikoli koristoljubno enkrat z žrtvijo prijazen in v ritlizajoč, ampak je vedno do njega isti. Ali ga ljubi, ali pa sovraži. Nikoli pa ti ne leze v rit takrat, ko te rabi in ko hoče preko tebe nekaj doseči, ko pa te ne rabi te pa napade na najbolj agresiven in nizkoten način. Ne, živali niso takšne, le človek je tak.

Le človek je lahko pokvarjen v dno duše - ker ja, človek je svojo dušo že zdavnaj prodal hudiču.
Že nekaj časa, če smo zelo natančni še od spremembe zakona o zaščiti živali hočejo na KZS spremembo zakona tako, da bi bila popolnoma vsa voda usmerjena na njihov mlin. Saj vse ok, samo kako je lahko zveza prostovoljcev, ki so zbrani v društvih tista, ki bo postavljala pogoje, ki bo nadzirala pogoje, ki bo bila krovna organizacija za vse. Kako za vraga.??? To je skoraj tako, kot da bi bili sedaj gasilci več kot policija in bi imeli več pristojnosti in vsega, ker so več na terenu kot pa policaji in poznajo ves teren.
Ko so javno objavili dokaz, kdo in kaj lobira sem ga seveda objavila, ker mi gre na jetra, da se odgovornost prelaga na druge in da se je dogodek, ki se je zgodil izkoristilo za zakritje stvari.
In ni ga bilo hujšega, kot pripis moje kinološke kolegice, ki me je še ne leto nazaj prosila, če ji pomagam napisati program za predsednika agility-ja. A res, ko me rabiš zato, da boš preko mojega znanja in idej prišla do glavnega stolčka sem ok in ni važno ali sem ali nisem član te organizacije? Sedaj, ko pa se lahko zgodi, da bodo razkrinkani ljudje in ko bo raja zvedela kaj in kako se dela, sedaj je pa važno ali sem član KZS ali ne.
Za razliko od mnogih, ki me pljuvate in ki mi očitate nepravilnosti, sem jaz vsaj poštena in odgovorna, in ne škodujem drugim. Poštena sem pa zase, ne zato, da imam od tega koristi. Ko boste nehali KZS gledati le skozi koristi, ki jih imate od njega, potem se tudi na mojem zidu ne bo pojavil tako populističen in škodoželn zapis:
...
Alenka razloži mi samo s čim ti plačuješ KZS, saj niti članica KZS nisi??? Ne pravim, da podpiram kar se dela na KZS, ampak mi gre pa res na živce, ker v enem stavku trdiš eno, v drugem pa drugo.
In razloži mi kaj je narobe s psi pod 40 cm??? In spet ne pravim da je ta meja v redu, ali pa da je kakršnokoli spreminjanje razloga v redu. A psi pod 40 cm pa ne morejo biti demonstratorji. Spet en "zaničevalen" odnos do majhnih cuckov, ki ga imate predvsem lastniki velikih psov. Mislim, da si kot inštruktor v pasji šoli ne bi smela dovoliti takega odnosa.


Zapis, s katerim sem svojo kinološko kolegico razjezila je bil:

Vsi, ki imate pse in ki ste člani KZS. A so tole delali z vašim soglasjem? Kaj ste res potrdili predlog, da bomo imeli doma male cucke, s katerimi res ne vem kaj bi počeli? A ste res taki patki, da boste tole mirno požrli? Nanaša se pa na tole

Hudiča, a ne? Že tako firbčne kinološke opravljivke so izpustile en podatek, da pišem kot fizična in ne pravna oseba. To, da sem kot fizična oseba včlanjena v KZS je pa logično, ker podpiram svojo pasmo. In pa še zelo pomemben podatek .....če ne bi bila članica kzs ne bi mogla it delat licence.
Zato sem ji tudi odgovorila:
Draga Ivana....ne bodi populistična in ne piši neumnosti. Glede na to, da si prebrala ta moj zapis, si tudi prebrala, da delam licenco za višjo stopnjo. Opa, le kako če nisem članica KZS?!?
Res je ja, društvo ŠKD Bajka pa ni članica KZS - še. Tako da predno se razpištoliš naslednjič, zajemi zrak in premisli. Član KZS si, ko si član nekega društva ali kluba - je tako? Če ti je šlo med drugim tudi v nos to, da sem javno zagovarjala in podprla zdajšnjega predsednika KDNOS-a bi ti trezen premislek in vdih zraka prišparal tale neuspeli poizkus šikaniranja mene ;) - do drugemu jamo koplje, sam vanjo pade....a ne?
Kaj je narobe s psi od 40 cm? Popolnoma nič, če ti pač sedejo. Meni osebno ne in to vedo vsi - tudi ti med drugim. Imam pasmo, ki mi je pisana na kožo in ki jo imam zato, da z njo delam to, kar delam. Pač si ne predstavljam določenih kinoloških športov recimo s pinčem (sem ga dala za primer, ker jih imaš sama in več kakšni so, hkrati pa tudi veš kaj se zahteva na obrambi in kakšni treningi so). Na obrambi ne vem kaj bi delal z njim. Človek ima pač pasmo s katero je povezan. Moje/je so pač tiste nad 40 cm in 30 kg. Da ne govorim o neobveznem šolanju malih, tečnih nevzgojenih psov - to je še ena veleumna izjava in malo smešen predpis.
Ampak važno je, da se bodo sedaj metala polenca pod noge, tako kot je tole en ponesrečen met....vsaj pravo tarčo izberi drugič! Zdaj pa zaključujem s teboj, da ne bom spet na 24ur.com celo dopoldne glavna vest.

Sokrat je zapisal: Nakloni mi lepoto duše in naj bodo vse moje posvetne stvari v sozvočju z mojim notranjim človekom. Naj imam modreca za bogataša in nakloni mi tako bogastvo, ki ga lahko prenese le obrzdan in zadržan človek.

Ob takih trenutkih sem vedno jezna na človeško škodoželjnost, ker mi je bolano, da se moram spuščat na njihov nivo razmišljanja in komuniciranja. Pa kdo za vraga jim daje pravico stalno srati po meni. V takih primerih se moram branit, sploh če sem napadena na svojem. Mislite, da mi je lahko delat iz ljudi norca? Ne, ker norci so lahko pahnjeni v norost ali pa so samo bogi in se svoje norosti pač ne zavedajo. Opravičila seveda, da ne bom dobila, ker je ponos pretežak....Kako že pravijo.....ne naredi drugemu to, kar si ne želiš, da bi storili tebi....upam, da sva s tem zaključile za vedno, ker mi je pod častjo se branit pred nekom, ki misli, da sem mu konkurenca ali pa da sem mu ne vem kaj....nič...živi in pusti živeti!