sobota, 10. oktober 2009

Žalostna statistika tega tedna

Pride obdobje, ko se jih več oglasi zaradi problemov s svojim psom. Ta teden je bil pa rekorden. Upam, da ne bo sedaj to postala praksa, ker potem sem v riti, pa tut če oba delava samo še to.
Začelo se je že v nedeljo z mailom. Ne bom opisovala primerov v podrobnosti in iz kje so, ker se ne sme. Ampak dragi moji kolegi kinologi iz gorenjskega konca in ljubljanskega konca....dajte si prosim priznat in ne lažite ljudem, da bo z ignoriranjem minilo renčanje in grizenje.
V tem tednu je bilo pri meni 7 psov. Vseh teh 7 psov je HODILO V ŠOLO!!! Vseh teh 7 psov je bilo šolano s KLIKERJEM. Vseh teh 7 psov GRIZE IN NAPADA LJUDI ALI DRUGE PSE.
Od teh 7 psov, so trije že v registru, ker so ugriznili človeka, en je ugriznil lastnika in si zaradi tega, da ne bi bil v registru ne upa k zdravniku, dva psa, en je pa prišel predno je ugriznil kogarkoli.

Kdaj se bomo vsi, ki se ukvarjamo s kinologijo, predvsem pa tisti, ki talate licence zamislili nad tem, da v prevzgojo zaradi ugrizov hodijo psi, ki so obiskovali šolo in ki imajo celo narejene izpite.

Zdajle sem se spomnila enega izpita pred parimi leti, ko sem bila vodja prireditve. Na poligonu sodnik, vodnik, pes in jaz kot vodja. Pes na prosti vodljivosti odpove poslušnost in se odloči ustrahovati naju s sodnikom, ker sva pač tujca na njegovem terenu. Ker sva kar tam stala, se je odločit napasti lažji del - to sem bila jaz kot ženska. Napad je izvedel svoji pasmi značilno. Rit me je še kak teden bolela kot hudič in samo svoji hladnokrvni reakciji lahko rečem hvala, da nisem kasirala več. Vodnik se niti ni sekiral, tudi reagiral ni. Nadaljeval je in se je izgovarjal na pasmo. Ta pes je naredil BBh in samo srčno upam, da je res na povodcu in pod kontrolo.
Ta pes, ki ga od danes ni več ga je tudi imel - bbh namreč. In pazi novodobno tržno nišo....po novem zakonu, je to olajševalna okoliščina. A res....nisem vedela, da tisti, ki imajo narejen BBH lahko grizejo, tisti, ki ne, pa ne smejo.

Samo glede na statistiko tega tedna me nekaj hudo skrbi. Vseh teh 7 psov je hodilo ali še hodi v šolo. In imajo ali pa bodo imeli v kratkem narejen BBH. Kaj ti pomeni, da bodo vsi sedaj legalno grizli, ker...je to olajševalna okoliščina. Ma potem mi ni pa nič več žal, da je od danes en tak pes manj na tem sveti.

Kdaj se bo kaj spremenilo in kdaj bodo klikeraši priznali, da kliker pač ni vsemogočen in da pač ne odpravi problemov, ampak jih je še več naredi.
Pa če sem edina, ki to napišem pa bom. Psa je treba kdaj tut okrog ušes užgat, ker potem je definitivno mir. Linčajte me, ker tepem pse! Važno je, da imate vi čiste roke, jaz naj pa pospravljam drek za vami. Včasih bi bilo dobro narediti to, kar mi je danes rekel gospod, ki se je moral zaradi ignoriranja poslovit od psa. Me ma, da bi šel na društvo in jih vse, ki smo mi rekli, da bo minilo in da niti pod razno ne smem udarit psa, tako na gobec užgal, da bi naslednjič ob takem primeru zelo premislil, kaj bo rekel.