četrtek, 8. oktober 2009

Kozmus, bulimija in lep jesenski dan

Vsaka stvar posebej ima svoj smisel pa vseeno skupaj nima smisla. Kozmus ni bulemičen na lep jesenski dan.
Se je pa odločil, da odide kot zmagovalec in popolnoma ga podpiram. Poznam ga tako, kot večina izmed nas. Kar naenkrat se je pojavil na naslovnicah, kar naenkrat ga je bil poln inetrnet. Kdo za vraga je ta hrust. Berem tako kot večina nas in kar naenkrat smo vsi ponosi nanj. Fant je zlat in mi smo zlati z njim.
Včeraj je rekel, da ima dovolj. Čisto ga razumem, ker vem kako je to, če ne delaš drugega kot to čemur si se zavezal. Ima vse kar lahko doseže, manjka mu evropski naslov, ki ....svetovni je višji in manjka mu svetovni rekord.
Ima pa dve zlati...in to je tisto po čemer se ga bomo zapomnimi. Zlati Kozmus za vedno!

Naj gre po poti Legend, ki so znali oditi takrat, ko so bili na vrhu in ne kot poražencev, ki so odšli ker jih nihče več ni sponzoriral in so si ob tem zapravili ime in zdravje.
Živi življenje Kozmus!


Danes že ob vsakem globjem vdihu čutim posledice včerajšnjega bruhanja. In vsakič sproti mi ni jasno zakaj to ljudje počnejo zakaj bulimija...saj nimaš čisto nič od življenja, vse te boli to je pa tudi vse. Po drugi strani mi je pa jasno zakaj so vse bulemične deklice nejvoljne in nenasmejane....zato ker vsako premikanje, ki ni življenjskega pomena hudičevo buli. Ma se mi prav nič ne smilijo če jih boli.

Lep dan in pa to, da sem hotela na potrebo me je zvabilo na sonce. Seveda sem izkoristila za fotkanje in ni mi bilo žal.

Zapri oči in jasno boš videl. Nehaj poslušati in zaslišal boš resnico (taoistična modrost)