petek, 23. oktober 2009

Odzivi

S strahom sem čakala današnje jutro, saj nisem vedela kaj me čaka, ko bom prižgala net.
Vse je bilo ok, vse se je izteklo tako kot je treba.
Ampak....še vedno ne dojamejo bistva. Če iščeš pomoč in je ne dobiš je nekaj hudo narobe.
Tudi odzivi na forumih, ki niso direktno odziv na za članek je blizu meje, ki še prenese mejo dobrega okusa.
Tako se spravit na ljudi, ki so šli v šolo ker so rabili pomoč, ker so želeli pomoč, ker so....pa bemu sunce, saj v avto šolo greš tut zato, da se naučiš vozit in nihče od tebe ne pričakuje, da boš znal vozit predno prideš tja.
Torej tudi v pasji šoli ne morejo pričakovati, da bodo dobili v tečaj človeka, ki je bolj izobražen od njih, ker taki nimajo kaj tam za delat.
Napadat ljudi tako kot si jih danes je pa.....tu se vidi kako so omejeni ljudje in kako ni čudno, da smo tam kjer smo.
http://www.pesjanar.si/forum/index.php?topic=6.msg385902#msg385902

Svetohlinstvo brez meja, nesramno, arogantno, zelo zelo na meji še dopustnega. Ampak eni si to lahko dovolijo, ker mislijo da nekaj so, ker so na sceni, ker se delajo fine, ker .....nihče ne prizna, da svojega psa mirno užge kot psa, če je treba. Ah ne, dajmo lezt vsem v rit in dajmno se krdelno združit, da slučajno ne pride kakšeno ime na plan. Ker se nihče ne upa povedat stvari tako kot so, ker potem adijo veze in poznanstva, pa usluge in podobne stvari.
Ne, ne, ne bom operirala z imeni, ne bom o društvih...to naj povedo tisti, ki so vpleteni in oškodovani direkt. Jaz sem le toliko, da potem sestavim te ljudi in pse nazaj. Ja, seveda da sem vpletena, samo ......še vedno sem lojalna in ne blatim drugih tako kot oni izkoristijo vsak prosti trenutek in možnost, da blatijo mene.