torek, 25. avgust 2009

Vsaj hvala bi lahko kdo rekel

Ljudje so smešni. Ker so me nekoč nekdaj kontaktirali ali pa so od enega, ki me preko enega pozna slišali zame mi seveda, ko rabijo kakšen nasvet za svojega psa napišejo mail.
Ker sem še vedno prijazna oseba in ne razdajam svojega znanja samo za denar jim prijazno odpišem. Ampak.....a mi lahko kdo pošlje nazaj vsaj hvala?

Še boljši so takšni, ki mi pišejo, ker so na strani od bajke prebrali, da se ukvarjam z prevzgojo psov. Jim prijazno napišem nazaj, da se preko maila in enega napisanega stavka res nič ne da. Me kličejo, ko se jim zahoče ne glede na dan ali uro. Fino prav...jim poveš kaj naj za začetek naredijo. Ok ti so drugačni, ker se zahvalijo. Ampak potem še kar pošiljajo maile z vprašanji in prošnjami za pomoč. Ma saj ni nobene panike, samo en nasvet je že zastonj ostalo pa....ma za hvala, ki ga na koncu ni ne morem v nedogled dajati nasvetov zastonj. Tako da odločitev je padla. En je zastonj ostalo pa....sorry ne bo šlo.

Prijateljem od prijatelja, ki me pozna preko prijatelja pa....samo splošen odgovor in predlog, da naj se vpišejo v šolo. Ok to bom res naredila zastonj in brez, da bi mogoče pričakovala hvala.