sobota, 29. avgust 2009

Ne razumem elektronske glasbe

Na 24.ur imajo prenos iz Tivolija kjer je Žur z razlogom. Dj Umek je profi, to vem, ker so mi tako rekli in ker v bistvu ne slišim nič slabega o njem. To je po eni strani malo čudno, ampak ok nisem na čistem s tračem, ampak ...je neoporečen za moje pojme. In ker je pač možnost prenosa ga kliknem. in sedaj že cel večer tole poslušam in občasno gledam. Vsaka čast, da je že 3 ure v muvingu in da še kar muva. Spomin me potegne na veselico, ki je bila v začetku poletja in na vsake 15 minut je bila pavza. On nima niti ene. Ok vmes je zmanjkalo zvoka zaradi tehnične težave.
Je pa smešno, da sem se na ta žur spomnile že zjutraj, ko sem se peljala na kavo in se je začelo oblačiti. Spomnila sem se na Uršo, ki je v organizaciji in najprej je bilo...boga letos imajo pa za vse velike dogodke dež. Zanimivo je, kako in kdaj pomisliš na določenega človeka. Premočena in premražena....ok upam da ni.
Da se vrnem nazaj k elektronski glasbi....na začetku me je po 10-tih minutah začela boleti glava. Po sprehodu sem spet prižgala vse skupaj. Sedaj mi je pa ful smešno ker se me začela od ponavljajočih se ritmov in zvokov srbeti ušesa. Sem šla spet ven, da sem spremenila okolje in seveda bila v tišini - srbenja ni bilo več. Ugasnem zvok...srbenje zgine. Prav smešno je tole. Kako mora biti šele v živo, ko je vse naglas in verjetno vibracije poleg bita nabijejo pulz v višave.
Da se v tem muvaš se moraš res al čisto odklopit al pa biti pod vplivom substanc, ker drugače ...ja obstaja še možnost, da res moderno ni zame.