četrtek, 6. avgust 2009

Spet nočna

Jaz res ne znam živet brez dela. Vsak dopust izkoristim za kakšno pametno delo. Tokrat za spremembo ne delam fizično, ok razen da me boli rit od sedenja.
Danes se mi je ustavilo, verjetno zato, ker sem eno stvar zaljučila. Druga stvar je pa tako obširna, da rabi čas, zato mi je vnema padla, malo me zebe in v ušesih slišim kot neko brnenje, kar pomeni, da je z mano konc. Baterije so prazne in bo treba spat.
Organizem se mi je ufural v ta ritem, ker sem danes spala 4 ure in sem cel dan normanlo funkcionirala, tako da moram pazit, da se bom odvadila nočnega bedenja, ker se moje telo ne odklopi tako hitro in se mi bo spet dogajalo, da bom najbolje funkcionirala s 4 ali manj urami spanca, kar pa v mojih letih ni več pametno.

Trenutki sreče , ki jih užijemo nas presenetijo. Ne ujamemo mi njih, ampak oni ujamejo nas. (Ashley Montagu)