ponedeljek, 17. avgust 2009

Konec dopusta

Res je, 14 dni je minilo, pa se še niti dobro navadila na vse skupaj. Edina dobra stvari pri vsem tem je ta, da bom še 2 dni doma, ker bom koristila proste ture.
Tokrat je bil dopust čisto drugačen, saj sem imela le en teden pravega dopusta brez prilagajanja ostalim. Pasja šola .......celo 5 dni!!!!! je nisem imela. Ne morem verjet. Z današnjim dnem pa zopet jovo na novo, vsak dan ob isti uri.
Novo skupino mladičkov imam. Mali cukri in tokrat za spremembo skupina starejših ljudi, samo ena mlajša. Ena tečajnica je že sedaj moteča in bojim se, da bo skoz. Ne razumem ljudi, kako lahko mislijo da si lahko kar več dovolijo, če me poznajo preko svoje hčerke - poznajo....vedo kdo sem, videli so me pa enkrat v življenju.
A moja samozavest in prepričanje vase je vedno večje in tako kot znam kakšnega dobesedno odslovit iz šole, sedaj mirno pred vsemi utišam človeka. Vem kdo sem in vem kaj lahko dam.
Ego mi je zrastel na poligonu in tam ga je vedno največ, v bistvu ga je že toliko, da ga sploh več ne nosim domov - tole bi bil lahko moj stavek pa ni, ker to ni res. Še vedno se prav nič ne duvam in se razdajam za tečajnike, le motečih se sedaj bolj odločno lotim.
Zanimivo, da še ni niti enega psa v prevzgoji. Me zanima ali bo kaj drugače, ko bodo na sodiščih začeli delat.
Tako spočili smo se, kot smo se. Razen dveh noči, sem bila vsako noč za računalnikom in delala stvari na strani. Nekaj malega še moram, ampak se ne mudi. Vse kar me skrbi je to, da ne vem kako se bom kmalu spravila isti dan v posteljo, ker bo hitro zmanjkalo spanca. Sedaj se mirno spala do 10, 11....od srede naprej kaj takšnega ne bo mogoče.
Ah ja....služba....sem mislila da bo plača nižja, ker ne delam 2 dni. Ta mesec ni bilo sile, ker sem delala cel mesec in se ni veliko poznalo. Definitivno je bilo več od pričakovanega.
Ampak....o službi še 2 dni ne razmišljam!

Največje razodetje je tišina. (Leo Ce)