nedelja, 30. avgust 2009

Dežela cvička je res huda

Ne vem kaj si bo o njej mislil moj fotr, ko se bo streznil, je pa vsekakor hudo. Fotra so mi dobesedno dostavili do doma in ga posadili na stol pred bajto. Dobr, da mam rikverc parkiran avto na vhod, da sva bila zakrita. No vsekakor je kdo pogledal čez okno, ker je glasno klical jelene. Fotr se ga je napil skoraj na mrtvo in klic veta je bila urgenca. Ej vet kaj daš fotru k se ga je napil do konca in kdaj je čas, da ga moraš peljat na pumpanje želodca. Jebat ga, to so informacije, ki jih je dobro vedeti predno se lotiš projekta treznenja fotra.
Moram reči, da mi izkušnje s psi definitivno pomagajo saj sva se brez problema zmenila skoraj vse. Pustila sem ga eno uro na hladnem, vmes je moral piti vodo in se potrudit da je bruhal. Lepo je moral govoriti z mano, pa trudit se je moral da govori razločno, ker mu drugače nisem pustila. Vseskozi sem ga zaposlovala z kozarcem in še obraz si je moral brisat. Vmes sem morala umirit še mat, ker če se ne bi pomirila, bi bil kažin v bajti. Pijan fotr in histerična mat ni najboljša kombinacija, ker če se men ne bi stragal bi se pa fotru. Pijan fotr, k mu končno užge ven zoperna žena....neustavljiva kombinacija.
Tako sva lepo speljala delno treznenje na mrzlem in svežem zraku. Vmes je imel preblisk, da bi mu dala avto malo bolj nazaj, da se lahko nasloni nanj. Ne ne, ne bo mi zunaj zaspal, zato sem mu lepo odločno rekla ne. Prevsem pa je lažje dvignit človeka s stola kot pa s tal. Nisva se niti pol minute pregovarjala, ker sem mu pri tretjem poskusu rekla, da se o tem ne bova več pogovarjala, ker mu ne bom prestavila avto. Lepo sva se zmenila, da bova še enkrat probala bruhat potem pa greva not. Mati je bila zopet pamenta, kako ga bova obe spravile not in ne vem kaj še vse....jao žene, če katera to bere si zapomnite samo to. V takih primeri vpitje in zmerjanje, ali pa zbujanje slabe vesti pri pijanem človeku naredi ravno kontra učinek kot ga hočete. Umirjeno, pa hkrati odločno in naredijo vse kar rečeš.
No počasi sva končala epizodo kozlanja pred bajto. Sedaj pa projekt priti v hišo. Klinc ga gleda, bo moral kar sam. Pa sva počasi; si je čevlje odvezal, potem pa vzel zalet in sva šla. Samo malo usmirjanja je rabil, in je že bil na kavču. Tut preoblekla sva se, sicer počasi in vsako stvar posebi, ampak.....vsak je bil že kdaj pijan in....pač se ti vrti, ko se uležeš pa še toliko bolj, zato malo počakaš in gre.
Sedaj je bogi, še bolj bogi bo jutri. Pa verjeto se bo prehladil, ker sem mu odprala okna in je v mrazu. Ma da se strezne. Sem mu dala kovterček za pokrit, tako da zmrznu ne bo.

Kolk ga bo šele jutri vse bolelo......in kolk mu bo mat prala možgane....pri vsem skupaj se mi kar malo smili. Pa še psici bosta čisto živčne, ker bo dretje cel dan.

Dežela cvička je res huda dežela.