četrtek, 2. april 2009

Recesija

  1. recesíja -e ž () ekon. nazadovanje, upadanje gospodarske aktivnosti: gospodarstvu grozi recesija; zaradi recesije se je brezposelnost povečala; obdobje recesije; recesija, depresija in kriza / med recesijo je podjetje propadlo / gospodarska recesija
Tako piše tule.

Vsak dan jo občutimo, vsak daj poslušamo o tem.
Je jeba, nič ne rečem.
Ampak ko pa gledam vse te ljudi, ki hkrati govorijo o recesiji kako trošijo in nerazumno razporejajo denar me pa mine vse.
Ko preberemo, da se bo gradnja urgence ustavila za več kot leto dni, ker načrti ne štimajo, se vprašam zakaj za vraga bomo sedaj plačevali za nekaj, za kar smo že. Ok ne me jebat, da se arhitekt zmoti in ne naredi tako velikega dvigala, da ne gre not postelja?

Ko pa za začetek večera gledam poročila in zvem, da so podpisali pogodbo za univerziado, me pa mine vse. Kolk dnarja že naj bi šlo za to. 3 miljarde.
Jupi, samo čez 2 minuti mene in vse Slovence pozivajo, naj darujejo evro za rdeč križ, ker nimajo več nobenega paketa.
Paket kjer je notri kilo moke, kilo riža, kilo makaronov, .......in to naj bi mel za en mesec. Tega keša ni! Nekje sem zasledila podatek, da stane ta paket okol 20 €. Tega dnarja nimamo in zbiramo po euro na človeka.

Mamo pa keš za kurčevo tekmo študentov v najbolj čudnih športih, za katere seveda da nimamo infrastrukture.
Seveda niso imeli dovoljenja vlade, da so to podpisali. Seveda ne bo nihče odgovarjal, tako kot ne za premajhen dvigal na urgenci. Zakaj pa bi, saj bomo plačali mi. V recesiji je najpomembnejše to, da denar kroži. Saj kroži, ampak samo pri enih in istih ljudeh ki imajo ksiht in lahko mirno lažejo med tem ko kradejo.