nedelja, 4. januar 2009

Sonce in sneg

Sta me spravila iz postelje, čeprav nehote. Samo ne morem da ne bi izkoristila tega sonca in ju peljala ven. Nič ne bom rekla, spet se je najedla snega, pa čisto malo ga je jedla samo se je začela trst. Res pa da šele, ko sem jo česala. Ampak...ji ni ušlo, ker se mora počesat po emnu tednu in konec. Moram pa do veta ta teden takoj, ko bo delal, ker ima na rebrih kar veliko bulo in to kar za malo pest. Sicer je nič en boli, ampak je velika. Pa še Bajko bom peljala, ker jo mam na sumu, da ma analke zamašene. Ja, ni mi dolgčas priznam in počasi se bom morala navadit na samohranilstvo, saj kot kaže bratec čisto resno gre. No čaka še na pogodbo, ki pa jo bo pomoje da v tem tednu dobil.

Vsak mora črpati in iskati moralno MOČ in oporo v sebi in ne v drugih ljudeh (Demokrit)

Ko se mi takole ne da iz postelje kot se mi ni danes, pač iščeš razloge zakaj bi in zakaj ne bi. Grem zato, ker mi je užitek gledat kako uživata vzunaj.