četrtek, 27. avgust 2015

Noseča in dva psa imam!!!

Pa ne samo, da imam dve psici. Te dve psici sta veliki in vse gre lahko narobe. Da ne pozabim omeniti, da imam doma še mačka, ki je stalno notri.
O ja, kar čakala sem, da mi kdo kaj reče na to temo.
Je pa res, da sem takoj, ko sem zvedela, da v meni raste dete, začela uvajati spremembe.
Priznam, čustveno niso bile najlažje zame, saj sem v določenih stvareh uživala prav toliko ( ali pa še bolj), kot Abi.
Abi je pač psička, ki je vsako jutro, ko sva ji dovolila, priletela v spalnico in se cela vrgla name. Tako je ležala na meni in sva se crkljali par minut. Težko reci, komu je bilo to bolj všeč. Zase priznam, da sem se ob tem topila.
Ampak, vseeno. Varnost je varnost in to se mora končati. Takoj. Od danes zjutraj naprej.
Najpomembnejša je odločnost. Pri sebi je potrebno počistiti misi in čustva, ter doreci kaj je dobro za koga. Saj je ne bom vrgla ven iz spalnice. Tudi ne bom ji preprečila jutranjega crklanja. Samo varnega bom naredila za vse nas.
Vse skupaj se mora začeti že pri vstopu v spalnico. Nič več prerivanja katera bo prva na postelji. Jaz ali pa Tilen bova tista, ki bova rekla počasi in ju ustavila. Prve dva dni sva morala res oba sodelovati pri tem, saj je bilo potrebno korenito spremeniti prihod v spalnico. Najprej Bajka, ki se je ulegla pri nogah in ko se je ona namestila v svoj položaj, je lahko prišla še Abi. Počasi, ne sme skočiti ne na Bajko ne na mene.


Leže lahko ob stran, potem pa naj se žur začne. Dobro, da je crkljivka in da je rada na hrbtu, saj se dobesedno zvije ob mene.

In tako lahko obe uživava naprej, le da je vse skupaj varno za vse.