torek, 18. avgust 2015

Ko zaradi psa postaneš pozoren in se vprašaš: kaj če sem noseča

Nekje moram začeti in začne se z lulanjem :)
Končno sva ujela prave dneve ( hvala mobitelu za opomnike in alarme). Nekateri takoj vedo, da so zanosili. No, jaz sem kar lepo pozabila spet na vse skupaj, saj sem bila ravno v polnem zaključevanju pasje šole.
So me pa čedalje bolj boleli jajčniki in ker v tem času res nimam časa zbolet, sem se naročila do svoje G. Pregled je pokazal, da je vse ok in da ne vidi razloga za bolečino. Videla je, da sem imela ovulacijo. Ok, super, če je ovulacija, je to dobro, ker potem se lahko zanosi. In tako sem čisto pozabila na to, da bi bila lahko noseča - konec koncev sem bila na UZ in bi se to moralo videti.
Me je pa Abi začela še bolj pogosto spremljat predvsem zjutraj na wc. In to kar malo nasilno, saj me je prav odrinila, da je povohala v školjko predno sem potegnila vodo.
Ok, Abi je pač malo posebna in sem to dala v to kategorijo.
Spomnim se, da je bil torek in da sem imela masažo. Sredi masaže sem se začela prestavljati, ker nisem več mogla ležati na trebuhu, saj so me nenormalno bolele joške. In kar niso nehale. Pa naj še kdo reče, da je fino met velike. Ne ni!! Vedno se nekam zaletiš, in če te bolijo in so občutljive je to res obup.
Abi je postala še bolj " nasilna" in me je res prav preučevala in mi prav težila na wc-ju. Njeno resno gledanje v oči in potem vohanje mi je reklo: lulali bomo.

Pa ni bilo tako enostavno. Kar naenkrat so se pojavili mali strahovi. Kaj pa če sem noseča? A bom to zmogla? Kako bo s šolo? A bo vse v redu. V soboto sem bila že sama sebi prav pošteno tečna (no, nosečke smo baje lahko) in s Tilnom sva se prav pošteno skregala.
Zato sem se odločila. V nedeljo zjutraj lulam v kozarček.

Abi sem razložila, da grem danes sama na wc in da bom vse zvedela kmalu.
Test sem imela doma in res ne vem zakaj bi morala brati navodila. Glavno itak piše na ovitku. 5 sekund namakaj in potem čakaj.
In sem namočila. samo meni se je takoj pojavila modra črta in potem še ena. Kako? A se ne čaka???
Tilennnnnnnnnnnnnnnnnn, daj preberi navodila.
Pa sem jih spet slišala..ja, ne berem navodil. Če pač ne dela, jih grem pa brat. Ampak lulat v kozarček pa res znam brez navodil.
Pa je šel brat. In tam res piše, da moraš počakat. Hkrati pa tudi piše, da ni važno da je ravno plus, velja vsaka črtica v tistem okenčku.

Oba sva gledala v slikice na listu in primerjala črtice. A sva ali nisva? Kaj če nisva, ker je bila takoj črtica.
Sva bila vesela, ampak vseeno z zadržkom. Priznam - nisva še čisto dojela. Abi je sedela med nama kot razsodnik in pokazala sem ji palčko. Povohala jo je, se obrnila, in šla v kočo.
Na sprehodu je prišlo za nama, da je to to in da nama je res v prvo uspelo.

Doma sva - tako kot verjetno večina, le to proslavila na isti način, kot sva ga naredila.
Kmalu pa mrzli tuš. Grem na wc in na papirju čisto prava rdeča kri.
Veselje je šlo v pisane marjetice.
G dela jutri popoldne, odmislimo vse in počakajmo na njo.
Naslednji dan jo kličem.
"Živjo, Alenka pri telefonu. Imam dobro in slabo novico". ( moja G me je že navajena, da nisem čisto normalen pacient)
" Reci"
"Dobra je ta, da sem lulala v kozarček in je bila črtica". G vsa vesela, jaz pa.
" Samo je tut slaba stran tega"...
G z ne več veselim glasom "Kako slaba stran, a nisi rekla, da bo v prvo?"
"Ja, sem. Samo potem sva šla seksat in ko sem šla na wc je bilo krvavo".
Mojo G imam že od 18-tega leta in je še v življenju nisem slišala dvignit glasu.
Tokrat pa: " Takoj, ampak takoj, da mi prideš k meni!"
Prav milo sem jo prosila, če bi lahko čez  3 ure, ker imam zdele eno stranko. Uf...potem se je šele začela dret name.
Ok, sem odpovedala stranko in šla k njej. No, sva šla k njej.
Sploh ni spregovorila drugega kot - sleč se, da naredive UZ. Gromka tišina, Jaz na tisti znanstveni fantastiki od ekrana res nič ne vidim.
Kar naenkrat ji je oddahnila in je postala nazaj moja normalna G. Vsa raznežena in začne kazati en krogec in notri eno piko, ki se je nekaj premikala.
6 tednov star zarodek, ki je moje malo dete :)
Torej sem bila 2 tedna nazaj noseča, samo se na uz še ni videlo.
6 tednov!!!
Moje vprašanje seveda je bilo, zakaj sem krvavela.
Razen da imam tam nekaj, kar bi lahko bil hematom, ni imela odgovora.
Je imela pa navodila. Nič več seksa, nič rajcanja, nič. Tablete 3x na dan, pazit, da se ne naprezam in čez en teden kontrola.
Pridem ven in vidim Tilna, ki je čisto majhen od skrbi. Objamem ga in mu na uho šepnem fotr.
Kar rastel je.
No, tako se je začelo.....začelo se je 6 tednov prej s tem, kar potem nisva smela. Ampak uradno se je začelo pa tako :).