sreda, 2. september 2015

Konec vlečenja

Če se tudi jaz padla pri Abi po celi črti in jih popuščala, je sedaj konec tega.
Krvavite je ustavila kemija, jaz sem tista, ki jih lahko preprečim v prihodnosti. V šoli vedno pravi, da pazite v začetku nosečnosti, saj se mora plod ugnezditi, pa naj se to še tako čudno sliši. Težko se bo obdržal v tebi, če bo imel stalne cuke in vlečenja, ti pa še bolj kontriraš, ker hočeš zaščititi telo.

No, tako hudega vlečenja si Abi ni dovolila, vseeno pa je šla kdaj prehitro in je potegnila.
Konec demokracije, sedaj so drugi bolj pomembni od psa. Nič več pregovarjanja kaj se sme in kaj ne.
Tisto, kar sem do sedaj spregledala, ker je "še majhna", ker " se ji mudi", ker....,tega sedaj ne bo več.
In to je že hoja čez vrata. Kmalu bo kar gužva, zato je potrebno red narediti že sedaj. Si ne predstavljam kako bi to počela še z vozičkom in otrokom njem.

Torej: nič več gužve, nič več nestrpnega prestopanja. Sedet pri miru in počakat, da se ju pripne. Lahko reči, težje doseči. Popravljanje, popravljanje, popravljanje...in to bi lahko trajalo v nedogled, ker ji je to postala nova igrica. Priznam, dobila je eno vzgojno po riti in od takrat naprej...sedi.


In Abi ni prav nič v stresu in prav nič več ne cvili. Pride do vrat in počaka. Mene prav nič ne vleče, počaka, da odprem vrata, gre skozi in me na drugi strani počaka.

Tudi v avto smo začele hoditi odvezane, kljub temu, da imamo pred hišo glavno cesto. Počakaj in sedi znata. Le enkrat se jima je mudilo in sem obe samo verbalno kregala in je od takrat mir.

Priznam, brcnila sem jo v rit. In to zato, ker je vlekla, in jo na prigovarjanje nisem mogla ustaviti. Potegniti je nisem mogla, ker me je že bolel trebuh, torej....ostane še noga. Ja, zacvilila je. In od takrat pravi, da ne bo vlekla. Če že hoče, jo opomnim in takoj neha.

Ja, vse se lahko spremeni, če si noseč in če se odločiš, da boš to rešil v prvem trimesečju, ko še lahko.

Ko še lahko....moje življenje se vrti okoli lulanj in spanja. Še nikoli nisem toliko spala.