četrtek, 6. avgust 2015

Zdej je pa že vse dogovorjeno in samo še čakamo

Organizacija je res ključna za vse. Organizacija poroke, še toliko bolj. Baje, da se to dela samo enkrat v življenju.
Ker se zarečenega kruha največ poje, ne bom rekla več nič, na to temo :).

Lahko pa končno rečem, da sedaj res samo še čakamo, da bo prišel dan D.

Prstani naročeni, obleke se šivajo, torta bo zakon - itak, da je slaščičarja na rit vrglo, ko sem mu rekla, da rabim zase.
Čevlji so kupljeni in ne, ne bom imela štiklov :).
Danes sem bila na testni frizuri in moja frizerka je res zakon. V bistvu sem si bila všeč, pa sploh še narejena ni bila.
Edino kar se še nisem zmenila je poročni šopek, to pa zato, ker so še dopusti. To je tudi ena stvar, ki me ne skrbi. Saj je cvetličarka moja prijateljica in jo tudi kot cvetličarko močno cenim.
Ja, ta važne stvari moraš imeti vedno od tistih, k jih poznaš in jim zaupaš.
Meni je uspelo. Hrano, torto, obleko, frizuro, make up in šopek, mi delajo ljudje, ki bolje od mene vedo, kaj bi rada.

In to je na koncu vse kar šteje.

Ja, sedaj pa res že komaj čakam, da pride dan D in da bom uradno postala gospa.

Ker po tem, me čakajo še večje spremembe, o njih pa kdaj drugič.