ponedeljek, 9. marec 2015

Še malo, pa bo 40 :)

Saj ne, da se bo kaj spremenilo in zato odštevam.
Res sem vesela za projekt, ker mi je dal nova znanja in predvsem nova spoznanja o sebi in o tem kaj vse lahko in tudi česa ne zmorem.
Vesela sem, ker je tega, slednjega bolj malo. Vse omejitve so v moji glavi in če durgega ne, bodo, ko bom 40 za mano.
Prvi dan delaš vse z navdušenjem, ker niti še ne veš kaj vse te čaka.

Drugi dan si že malo bolj pogumen in dobiš zalet.

Tretji dan že veš, da je to res to.

Četrti dan se vprašaš, kaj pa če ne razumejo, kaj pa če jih ne gre.
Peti dan še vedno veš, da je to to. Se pa sprašuješ ali bi to lahko naredil drugače.

Ko si čez polovico veš, da bi vse lahko naredil drugače in veš, da bi lahko bilo bolje. Ampak tudi ugotoviš, da si to ti in da si tak najboljši.

Vseh teh spoznanj, ne dobiš, če nič ne narediš.
Hvaležna sem za vsako stvar v svojem življenju, ki sem jo naredila. Tudi za vse tiste, kjer mi je šla samo energija in čas - te so bile najboljše učiteljice.