torek, 3. marec 2015

Projekt 10x4 za mojih 40 let

10 dni me še loči, do mojih 40 let.
Prešinilo me je, da bi nekaj naredila. Nekaj kar me bo popeljalo v to in kar bo del mene.
Psi, so del mene, in to da lahko dajem, je tisto kar me veseli.

Zato projekt 10x 4 za mojih 40 let.
10 dni, vsak dan do mojih 40, bomo posvetili 4 minute sebi in svojemu psu.
Ko daješ prejemaš in zato bomo dali, da bomo dobili.

Dali bomo sebe. Svoj čas in svoj dotik.
Dobili bomo sebe. Svoj čas in svoj dotik.

Preprosto, kar daješ to dobiš.

Vsak dan bomo eno minuto posvetili svojemu dihanju, ostale tri pa bomo božali našega psa ali drugo domačo žival. Če nimam živali, lahko sočloveka, če smo sami, lahko medvedka ali pa sebe.

Z dihanjem umirimo telo, z božanjem pa še duha. Ko je oboje umirjeno, je svet lepši.

Na Facebook strani Reiki za pse, bom dnevno objavljala kaj delamo ta dan.
https://www.facebook.com/pages/Reiki-za-pse-Energijska-podpora-za-va%C5%A1e-%C5%BEivali/1557852377770821

Projekt 10x4 za mojih 40 let lahko spremljate tu:  https://www.facebook.com/events/1602461286636552

Povzetek bom objavila tudi na blogu.
Prvi dan opazujemo dihanje in božamo pasjo glavo :)

Pridružite se mi na FB strani in skupaj naredimo nekaj dobrega za mojih 40 let.