sobota, 13. december 2014

Zaključek tedna in lep uvod v vikend

Teden, ki se je zaključil je bil prav dobrodošel, saj sem malo izpregla. Pozna se, da sem zaključila z glavnino tečajev in so mi ostale le tri skupine.
V ponedeljek smo imeli še zadnji letošnji sprehod, ki smo ga združili z izpitom nevarnega psa. Vesela sem, da je še en kuža uspešno opravil izpit.
Nažalost letos en kuža šolanja ni zaključil, saj je vmes poginil v prometni nesreči. Hudo mi je za psom, še bolj pa za lastnikom, ki je res vložil veliko truda vanj.
Je bilo pa zato letošnje leto toliko bolj veselo ob vseh izpitih, ki smo jih imeli.
Posebej sem vesela za enega, ki sedaj z lastnikom hodi tečt in sta mi poslala slikico s svojega prvega maratončka.
Kot sem že uvodoma rekla, je bil ta teden bolj na izi. V torek zvečer, sva šla na ogled praznične Ljubljane. Ogledala sva si tudi Ljubljanski grad, kjer se nama je zgodila prigoda. Uradno se temu reče protipravni odvzem prostosti...deklica, ki je bila zadolžena za prodajo vstopnic, se je obleka in šla domov...pozabila pa je dva para, ki smo še bili na stolpu. Po klicu šefice, katere telefonsko sem našla na mizi, nas je rešil varnostnik.

Sredo in četrtek smo izkoristili za tečaje, saj je bilo vreme skoraj že zimsko.

Četrtek se je narava prav kopala v lepih modrih barvah neba.
Danes pa smo imel našo prvo delavnico, tokrat o hitri pomoči pri umiritvi psa.
Luštno je bilo, upam da jih je bilo všeč.
Meni je pokazal pes, da je bilo ok, saj se je umiril in je lahko zaspal.
Pred delavnico sem izkoristila dan za fotkanje.

Pred mano je delovni vikend. V soboto grem domov k enim narediti Reiki terapijo in hkrati ji bom pokazala še vse, kar smo obdelali danes.
Komaj čakam, da bom videla pasji odziv, sploh zato, ker sta psički dve in vsaka s svojimi težavami.