petek, 26. december 2014

Čas za pregled leta

Letošnje leto je bilo posebno. Posebno zato, ker se je v mojem življenju veliko spremenilo. Največja spremeba je ta, da nismo več same, ampak, da sem spoznala nekoga, ki nas je vse tri sprejel in nas celo še kar prenaša :). Ni lahko " na stara leta" najti in imeti partnerja. A gre. Z veliko kompromisli in predvsem umirjajem sebe, se da. Najlažje je reci, meni pa res ni treba delat kompromisov in oditi, ko ni vse tako kot mora biti. A umetnost je vztrajati in umetnost je verjeti.
To sem se naučila že v svoji službi. Vztrajati in verjeti v pse in ljudi, da bo prišlo do sprememb, da bomo naredili nekaj dobrega in se spremenili.
Ni vedno lahko, je pa zato na koncu toliko lepše, ko vidiš zadovoljne obraze ljudi in mahajoče repke.
Ljudje potrebujemo zelo malo, da smo veseli in srečni. Tisto iskrenost in poštenje.
In te iskernosti je čedalje manj in to je tisto, kar me čedalje bolj boli.
Po drugi strani pa, me presenečajo ljudje. Vsako leto imam nekaj tečajnikov, ki postanejo moji prijatelji. Letos jih je kar nekaj takih, brez katerih si ne predstavljam več življenja.
Z nekaterimi smo šli čez žalostne zgodbe, in ravno te so nas povezale. V ponos mi je, da sem jim bila v tistih časih lahko v oporo in veselim se z njimi dne, ko bodo spet lahko srečni.
Ja, tečajniki. Moje življenje naredijo polno in osmislijo moje delo.
Ko mi osmislijo še moje privat življenje in me znajo postaviti na realna tla tam, kjer meni manjka...to je tista dodana vrednost, ko se kdaj na poligonu, ko jih več kot pol manjka, sprašuješ - zakaj.
Zaradi njih.
Zaradi teh, ki pridejo.
Hvala vsem, ki ste prišli, ki prihajate in ki boste še hodili.

Leto, ki je pred nami, bo drugačno. Ker imam za seboj ekipo ljudi, ki verjame, da lahko stvari izboljšamo in razvijemo, predvsem pa nisem več za vse sama. Imam prijatelje, ki mi bodo pomagali in imam partnerja.
 In to je tisti posebni občtek, ki ga ozavestiš, ko imaš partnerja. Ja, še vedno lahko vse storiš sam, ampak ti ni potrebno. Nekdo bo to z veseljem naredil namesto tebe. In čedalje več je teh stvari, ki jih pustim, da jih naredi on.