petek, 10. oktober 2014

Živalska scena tretjič in zadnjič o tem - ze enkrat ;)

Kot kaže nisem stopila na žulj samo vpletenim v to zgodbo, ampak tudi vsem zagriženim živaloljubem, ki bodo besno napadali vsakega, ki ni z njimi in jih ne poveličuje v najmanj bogove.

Kot že nekajkrat napisano in tudi izrečeno. Nič nimam proti posvajanju, jaz ga ne bom nikoli več. Pa sem samo snela psa s ceste, brez posrednikov. Psa odvezala, ker se ni nihče javil, je postal moj. In zaradi njega sem postala to kar sem. Tako da hvala. Mogoče smo mu zato dali ime Dar, pa tega takrat še nismo vedeli.

Zakaj se vedno vtaknem v sceno reševanja psov in posvajanja le teh?
Zato, ker sem že prevečkrat naletela na te pse in tudi ljudi, ki so bili zavedeni, ki so jim bila zamolčana določena  - izredno pomembna dejstva.
Zato, ker ni vse tako, kot se zdi na prvi pogled in zato, ker nekateri zelo izkoriščajo pojem zavetišča.
Zato, ker sem iz določeih zavetišč že imela sranja, že imela zamolčane zgodbe, že imela ugrize sprehajalcev, že imela taka in drugačna izsiljevanja.
Zanimivo, da se vsa začnejo s čustvenim izsiljevanjem.

Ena izmed zgodb, pa zavetišče sploh ni važno - primer je uporabljen zato, da ne bo spet kdo našel v zgodbi, ki je anonimna. Tu so javni podatki in vsak si sliko ustvari sam.
 

http://www.mojpes.net/modules/pomoc/article.php?storyid=337


Ja, taki psi se posvajajo s čustvenim nabojem...revež, je imel slabo izkušnjo, dajte mu možnost...po možnosti še s kakšnim hudim čustveno nabitim sloganom v smislu večne ljubezni in hvaležnosti.


Ja, bom nehala o tem pisati takrat, ko ne bom več dobivala psov, ki so po treh dneh, ko pridejo iz zavetišča čisto drugi. Kaj je razlog, si lahko le mislim. Ker ne morem dokazati in ne mislim plačevati preiskave krvi, si lahko le mislim, da so psi delno na pomirjevalih.
Ko ne bom več dobivala psov, ki so oh in ah...potem pa lastniki zvedo kaj vse se je že zgodilo z njim, pa jim tega niso povedali.
Ko ne bom več dobivala psov oz. lastnikov, ki jih je ta priden, bogi, hvaležen in do konca življenja ljubeč kuža pogrizel tako, da so iz urgence prišli direkt k meni. Ker ni bilo prvič, je pa zadnjič - ker se ga več ne upajo imet.

Ja....ko se bo to končalo, bom nehala pisati o tem in bom nehala govoriti. Vozite kakršne koli pse želite, samo imejte jih sami in pripeljite si ga za lastno uporabo - kakorkoli se to že grdo sliši.
Posvojite psa, ki je označen za problematičen zato, da ga boste vi reševali, ne pa predali naprej in nategnili novega človeka.

Ja, pravico ima vsak pes živeti - se strinjam. Samo na napačni strani iščete odgovornost in na napačni strani terjate odgovore.
Jaz vam jih ne morem dati. Zakaj se pse zavrže, vam ne morem odgovoriti. Zakaj ne morete gledati psov, ki trpijo, vam ne morem odgovoriti. Zakaj mislite da ste boljša oseba od mene, ker tega psa snamete iz ulice in mu poiščete nov dom, tudi na to vam ne morem odgovoriti.
Vsak naj odgovarja na svoje zakaj.

Jaz sem svoj zakaj zapisala.
Zaradi odgovornosti!