torek, 14. oktober 2014

Pa dajmo še eno o reševanju psov iz zavetišč

Da me ne bodo obtoževali, da sem proti psom iz bivše juge, ker sem objavila zgodbo psičke iz tam.
Pse rešujejo iz različnih držav. Rešujejo mešančke, rodovniške pse, zdrave, poškodovane....

Tokrat pišem zaradi enega izmed teh psov, ki ni bil posvojem v Bosni, ampak rešen iz enega tujega zavetišča.
Boječ, nezauljiv, ni bil navajen ničesar -taki so ponavadi vsi.
Pes je šavsal vse poprek - tudi takih je veliko.

Zakaj pišem ta zapis? Ker so me klicali lastniki, da jih je zgrizel in rabijo mnenje ali se da sploh še kaj naredit. No, potem smo le prišli do tega, da bi želeli mnjene za evtanazijo.
Niso ne prvi ne zadnji, ki me kličejo za mnenje.

Zapis pišem zato, ker s tem psom delajo, se trudijo, rezultata pa ni. Vse, kar so mi opisoval po telefonu, kaj vse delajo z njim in kaj vse se je že zgodilo, ter v kakšnih sitacujah je šavsal....ob vsem tem, mi je prihajalo na misel le...pa bogi pes, kaj delajo z njim.
Spet sem pri tistem, da niso krivi tisi, ki poiščejo pomoč, ampak tisti, ki jo nudijo. Ma, napredek mora biti no...

Bojim se, da se s tem psom ne bo dobro končalo in da ne bo prišel do mene, saj mi morajo poslati na mail, kaj vse so delali in kako, ker zgodba po telefonu je bila na meji - meni dojemljivega.
Presenečena bom, če se bodo res oglasili. Veliko bolj vejretno je, da bo šel pes na injekcijo, ker je bilo danes več kot očitno razumeti, da ga nočejo več, ker jih je danes čisto brez vzroka napadel in to ni naredil samo enkrat.
Ja, zdravega psa se ne sme entanizirat - se strinjam. Ampak tega bodo, tako kot vse ostale - iz veterinarskih razlogov, ker veti to še vedno delajo. Brez mnenja in mimo zakona. No, ne mimo, le obvozijo ga iz - veterinarskih razlogov.

Kaj je bilo temu psu dobrega, da smo ga vlekli na drugi konec evrope, da bo sedaj usmrčen tu, namesto tam?

Ne, ni edini!
In garantiram, da tudi ne zadnji!