četrtek, 2. maj 2013

Kako sem lahko 12 let delala v računovodstvu

Počutim sem kot takrat, ko je že skoraj prepozno, da se začnem učit. Ok, od kar imam Roombo, mi ni treba več sesat. Ker dežuje ne morem umit oken,....neki moram delat...ker me čaka polna miza papirjev!
Aprila je konec in k računovodkinji moram odnes fascikel.

Kako za vraga sem lahko to delala 12 let v službi. Ok, dajmo priznat še enkrat. Ker se mi je to delo tako gnusilo sem ga optimizirala na najkrajši možni čas, napake zmanjšala na skoraj nič in realno gledano, sem imla vsak dan za maskimalno 2 uri dela. Če se mi je res zagnusilo pa za uro in pol, ker potem sem avtomatizirala in je šlo še hitreje.
Vse sem naredila pred rokom, da se nisem obremenjevala z ničemer in da je šlo čimprej od mene.
In res je tudi, da bolj kot se mi je služba upirala, pa ne to računovodstvo, ampak odnosi tam, več je bilo napak. In potem sem klela. Ok, dobra računovoska finta je bila ta, da če se ti napaka, ki se je naredila ne deli z 2, si se nekje zaknjižil, to se je hitro našlo. Ok, razen tam ,kjer se je zneske razbijalo na cente...to mi itak nikol ne bo jasno kaj imaš od tega, da razbijaš na tako male zneske.
Evo, ravnokar sem ugotovila, zakaj tamalih računov ne dajem v stroške....ker so mi nepomembni in ne vidim smisla....ok, upam, da nisem vrgla v rezalnik vseh računov od pošte in parkirnine..Pa me je že prakrat računovodkinja vprašala kako pa pošto pošiljaš...saj potem ji dam par računov not, da ji pokažem kako:))

Rezalnik papirja je odlična zadeva...sam drek, zadnjič sem s kuverto vred razrela tut dnar...hvala bogu samo 20 eur...

Današnji dež je kot pripravljen za to, da pripravim fascikel....
V službi sem šla vedno na kavo, ko me je prijelo, da bi delala. Tradicijo bom nadaljevala - grem spat :)))
Samo, da Roomba konča :)