sobota, 11. maj 2013

Bajkine motnje hranjenja

Bajka je imela kot mladiček kar velike probleme s hrano. Odličila se je, da bo edina baba v bajti, ki bo suha in je vztrajala pri tej odločitvi.
Zadnje čase jo je spet prijelo, da ne bo jedla. Ponavadi to naredi po gonitvi, tokrat je to že mimo in ni sovpadalo s tem. Ker se zadnja leta nisem več ukvarjala s tem, sem ji pač vsak dan dala hrano v posodo, ko je 2 dni ni jedla, je dobila v posodo par briketkov in to je bilo to. Po petih, šestih dneh je začela jesti nazaj.
Tokrat tega nisem mogla narediti, ker je že naslednje jutri padla po stopnicah, ker je niso noge najbolje držale. Zato sem se trudila z vsemi živi stvarmi, da je vsaj nekaj dala vase.  Na koncu me je že tako zezala, da je pojedla, ko sem ji zagrozila na iste fore, kot so nam grozili v vrtcu, ko nismo hoteli pojest. in dobesedno je šla potem vse pojest.
Sedaj sva bile pa 2 dni same doma in ni čez dan dobila ničesar - toliko o tem, da mi starši ne futrajo psa...Že včeraj zvečer je padla v posodo in vse pojedla, danes zjutraj me je zbudila že ob 6 in je pojedla vse.
Res da je potem tudi, do 11- ih spala, pa še dlje bi, če ne bi jaz mela dovolj.
Danes sva bile spet same, in ker je bil dež sem imela čas skuhat kosilo, ki rabi več časa. Kuhat samo za enega je čudno, zato je danes Bajka dobila večerjo, po kateri še sedaj hodi gledat če je kaj v skledi ostalo :)
Štefani pečenko, špinačo in pire krompir. Še muc je pojedel en ogromen kos.
Ker sem spekla še pirin kruh, sva pred večejo morale pojest še malo toplega, namzanega z maslom.
Ja, Bajka je gurmanka, priznam :)
Upam, da jo je napad anoreksije minil in da bo sedaj jedla. Ker vsak dan ji res nimam časa kuhat takih stvari za katere vem, da jih vedno poje. Špinačo in pire krompir, pa bučke v smetanovi omaki, pa sladko zelje z tamalimi makarončki zapečeno v pečici....no, pa sladko zelje v bistvu je v vseh različicah. Ta zadnji as, ko nič ne je, je pa čokolešnik, samo tega res potegnem iz rokava, ko je že nuja.

Res se jo čisto preveč počlovečila, priznam!