nedelja, 3. junij 2012

Komentarji

Od danes naprej ni več mogoče komentirat mojih objavi. Ta blog odraža moje osebno mnenje in moja prepričanja. Zato še ni človeka na tem svetu, ki bi mi lahko preprečil to. Pregovarjat se z nekom, da imam pravico do mnenja in da lahko na svojem blogu pišem to kar hočem, se mi zdi pa jalovo početje.
Predvsem se mi zdi pa brezveze, da potem svojim tečajnikom razlagam, da naj se ne oglašajo, ker nima smisla, da me res ne ganejo komentarji, ki so od enega in istega človeka.
Ker sem ugasnila komentarje, se ne vidi komentarja Tanje, ki je prišla s svojim mladičkom k meni v šolo in sem ji svetovala, da naj ga čofne po gobčku, ko jo grize in da naj ga z zatetno dvignem v zrak.
Prvo sem res rekla in rečem vsakemu, ki ga pes neumorno grize. Še prej, pa pokažem kako naj se psa prime, da ne more grist in kako se ga umiri.
O zatezni ovratnici se pa lahko samo smejem, ker zateznih ovratnic ne uporabljam in jih celo ne priporočam. Pri mladičkih so pa strogo prepovedane vse ovratnice, ki jih lahko poškodujejo ali pa niso primerne za njih.
Glede načina vodenja tečaja...miljonkrat že povedano pa še enkrat  - nisem prostitutka, da bom lagala kako dobri ste...plačali ste me za to, da vam pove resnico. Lahko jo poveš na več načinov, jaz jo povem tako kot jo - direkt in brez ovinkov. Ker...točno tako naredi tudi pes. Direkt in brez ovinkov. 
Ničkolikorat že....vsem se ne da ugoditi in jim niti ne morem. Predvsem pa ne tistim, ki pridejo v šolo enkrat na vsake toliko časa, ko pa že pridejo, zamujajo.
Brez veze .....zato je toliko ponudbe, da lahko izbiraš.
Moja izbira je, da imam dovolj vseh, ki svoje ege filajo s tem, da pišejo v komentarjih kakšna koza sem in se ukvarjajo z mojo debelo ritjo.
Hudičevo ponosna sem na to, da jo imam, ker že 37 let vsak dan, nekajkrat na dan vlagam v to, da je velika debela rit.
Vaša mnenja štejejo - tista, ki so povedana osebno in tam kjer nastanejo. Ta so vedno in povsod dobrodošla in tut upoštevana.
Slaba veliko bolj, kot dobra.
Ampak to vedo tisti, ki me poznajo osebno in ne preko bloga.