sobota, 16. junij 2012

Mora bit

Danes sem se zbudila že ob pol šestih, zlimana in čist adijo. Kuhanje čaja in ne vem še katerih praškov, me je toliko spravil skupaj, da sem lahko šla še malo spat.
Predno sem šla od doma, sem si res rekla, da kar te ne ubije, te naredi močnejšega.
In v ponedeljek bom al padla dol al bom pa zdrava.

Danšanji piknik je bil jutranji. Še nemalo nazaj bi rekla, da je nemogoče tako zgodaj pojest toliko mesa. Ma prav všeč so mi postali, ti jutranji pikniki:)
Bolj kot piknik, pa mi je všeč tole.
Kuža, ki je prišel k meni, ker se je tepel z ostalimi psi;)
Punca, ki je bila odvzeta it obupnih razmer.
Punca, ki je na začetku samo lajala na druge pse.
In vsi ostali, ki so prišli vsak s svojimi težavami.
Smotki mali, ki to več niso.
Hrana je bila le pika na i;)

Še jutri...