torek, 28. september 2010

Cel žur

Končno je vreme dopuščalo, da sem dala v zemljo, kar sem nabavla v ponedeljek. Nekako mi je Merkur v Vižmarjih postal všeč, ker nikoli ni gužve, pa še parking je skoraj pri vhodu.
Flacnat rože z zamašenim nosom je prav posebno doživetje. Rokavice gor, pa spet dol, ker je treba nos obrisat. Je pa res, da zaradi tega potem pohitiš in ne kompliciraš.
Ajša in Bajka sta danes imeli žur. Že dolgo se nista igrale tako, da bi se lovile okoli dreves. Sem bila tako vesela, da sem pozabila fotkat.
Gledat kako uživata v igri, balzam za mojo dušo. Vsakič, ko Ajšika pokaže svojo igrivost, se mi prikaže nasmeh na ustih. Prvi trenutek si sicer mislim, joj ne, da je ne bo bolelo, potem pa....ma punca uživaj, ti že vše kaj delaš.
Začetek zgleda tako, da bi se nekdo, ki ju ne pozna ustrašil. Ampak ni nič renčanja, le igraneje.
Ni ga večjega užitka, kot je palčka
Se vidi, da so te temperature ta prave za pse.
Drugače pa imamo po novem barikade, ki pa so jih vseeno prebili. Kako se jim da ven iz avta, premaknit hlod in delat škodo?
Naj se sliši še tako grdo, ampak mir bo šele takrat, ko bo en umru.  Naj čim prej, ker so čedalje bolj predrzni.