četrtek, 15. julij 2010

Gradiško jezero

20 minut vožnje od mene proti Trojanam je Gradiško jezero. Moram priznati, da mi je bilo že takoj všeč, ker, ko sem se pripeljala na parking je termometer pokazal 29 stopinj.
Pa tudi pogled na vodo, me je takoj ohladil, psicama pa pognal kri po žilah.

voda, samo to rabi pes v tej vročini

Točno tako, to je to

Men pa ni več vroče...

Kaj, a ti je vroče?

Ma v vodo pejt!

Paše......

Ne gremo še domov :(((....

Obalna straža

Bajka se utaplja

V bistvu se uči potapljat

Ma daj no, pa kako gremo že domov?

A grem lahko sam še enkrat not?

Voda je ok, ker se tamali shladita. Je pa res tko čist naravno, ker ni niti oštarije v bližini, nič. So koši, kar mi je všeč, to je pa tudi vse. Potka okol zgleda lepa in prehodna, samo senčke in nekega ok dostopa do jezera pa ni. Res je, da nisem ravno šla okoli njega, sem se držala navodil, kje je najbolje. In če je to to, ok, je to potem res za hitro skopat pse. Samo to pa lahko tut v savi naredim pomoje. (Več slik pa tule.)
Res je, hladneje je kot v Ljubljani, to je pa res! In zrak je čist drugi kot v kotlu. Me je pa nazaj grede kar malo mel, da bi se do trojan zapeljala...samo kdo bo jedel krof pri 33 stopinjah?