sreda, 3. marec 2010

Pa ga mam

Mam ga, mam....saj nisem še čisto ziher če je to ok, ker nimam pojma za kaj vse so tisti gumbki. Ampak ...mam ga pa. In če ne prej, se bom morala po veliki noči vse naučit, ker bo starega odpeljal brat.
Sem šla sprobat kaj bo imel sedaj, ko bo vzel starega in nov objektiv, ki sem ga kupila ob tem kitu. Seveda sem šla takoj sprobat in ni slab.....ne, ne, ne bom mu ga vzela!
No, moram povedat, da sem bila res presenečena, ker sem ga dobila v manj kot 24-ih urah od oddanega naročila. Me bo kot kaže le potegnilo v E-trgovine, ker je fino tako kupovat ;)
Ko sem ga prinesla domov, sem ga najprej želela kar pustiti v škatli, ker imam res še veliko stvari za naredit in nekaj novega ti podre vse plane.

No, nisem dolgo zdržala, vsaj baterijo dam lahko nafilat, pa pogledat objektiv, pa....ma, kdo bo pa zdržal z novim fotkičem v škatli.
Še Bajka je bila stalno ob njem

Baterija se fila, čas je za preizkus objektiva. Najprej smo zbudili muca

Potem preverili kaj naredi pri "rožicah"

Ma dost je notri...gremo ven, tukaj bo pokazal kaj zna in česa ne.




Ajšica je še vedno na mirovanju in je bolje. Prejle me je razveselila, ker je po več kot mesecu splezala na posteljo in pri tem ni nič zacvilila. Že en mesec ne pleza na posteljo, ker jo je sneg tokrat v zadnje noge užgal..no saj se je sama, če se pa nič ne pazi. A, samo enkrat se živi in naj punca živi.









Brez snega ni zime, brez cvetja ni pomladi; tako tudi ni pravega veselja, če ga nimaš s kom deliti (J, Janžekovič)

Res je, spet bo nekaj časa več slik....pa sploh še fotkiča v roki dobr nisem imela.