nedelja, 7. marec 2010

Kaj mi je tega treba

Včasih pride čas, ko se vprašaš kaj mi je tega treba. Zakaj? Zakaj se moram ukvarjat s stvarmi, ki me niti v bistvu ne veselijo in me niti ne zanimajo. Ja, v življenju je fino met izzive. Se strinjam, da je fino. Ampak kaj je finega in kakšen izziv je, če se ti stvari začnejo upirat, in če se lahko vprašaš le...ma pa zakaj bi se zezala s tem? Saj mogoče je v tem vprašanju fora izziva.
Samo res ne vem no občasno zakaj mi je tega treba. Zakaj?
Vse to zaradi ljudi, ki niso to kar mislijo da so. Ker precenijo svoje zmožnosti in ker imajo moč, postavljajo izzive drugim.
Ker sem se pač prostovoljno odločila da to počnem, moram to izpeljati do konca, kljub temu, da bi zdele v tem trenutku najraje vsemu rekla fuck off in nehala z vsem!

Nekoč mi je nekdo rekel, da prej kandelaber premakne, kot pa mene, ko se nekaj odločim. In jebo vse.....spremenila se bom v kandelaber, pa da vidmo kdo bo koga sedaj!

Če drugega ne pa iz inata.
Življenje je tako prijetno zato, ker vemo, da se nikoli ne bo ponovilo (E.Dickinson)
In ko bo to za mano - se ne bo več ponovilo - zato bom to speljala do konca!