sreda, 24. marec 2010

Jaz vas razumem, samo jaz vas ne smem razumeti!

Ja, res je, vse razumem. Samo....če človek dobi odločbo za prešolanje, pomeni, da je najmanj 2x kršil zakon. Ko pes ugrizne prvič in je ta ugirz zaveden, postane nevaren pes. Od takrat naprej mora biti pes na povodcu, nositi mora nagobčnik, ne sme biti več na verigi, ampak zaprt za 1.8 metrsko ograjo. In če spoštuješ zakon, mene sploh nikoli v življenju ne slišiš, kaj šele vidiš.
Ampak, ker je tko fino kršit zakon in ker jih boli briga za ostale.... glavno je samo, da se imajo oni fino, pride do tega, da naletijo na mene.
In potem se začne. Ne moreš verjeti kaj vse je človek zmožen zblefirat, samo zato, da bi bil spet neodgovoren in da bi bilo njemu lažje.
A, jok brate, odpade! Ko naleti name, se konča. Jaz načeloma zelo veliko stvari razumem, ampak....če ne bi kršili zakona, ne bi dobili odločbe, ki vas pripelje do mene....torej...oprostite vsi, ki bi vas morala razumeti....jaz vas ne smem razumeti!!!

In tudi cenkali ne boste za ceno, ker tut v arest se ne da it na obroke. Pač, tko je, če človek krši zakon.

Ja, ...ne smem vas razumeti, pa če to razumete ali pa ne!