petek, 19. marec 2010

Dan namenjen meni

Ja, si ga vzamem. Na žalost si ga ne večkrat, pa bi bilo fino, da bi ga. No, saj si tudi tega nisem načrtovano. Prišlo je tako in sledila sem mu. Dopoldne sem imela frizerja.
Kava....brez kave ne morem. Dan brez nje je kot morje brez soli. Je voda, ampak ni morje.
Pumpa je vedno moja prijateljica. Dve kavi, klic frizerki da zamujam, ker imam kavo. Dve uri in pol klepetanja in friziranja je bilo za prihodnje 3 mesece čisto dovolj.
Kava v vetom je seveda obvezna. Tank v avtu je prazen, zato je treba na pumpo. Ko sem bila že tam, sem se zapeljala še v Špar. Včasih paše bit ženska in zapravit uro v trgovini. V treh mesecih od kar sem doma, so ga preoblikovali in čas je bil, da pregledam kje je sedaj kakšna stvar. Ob tem seveda moraš tudi kaj kupiti, da ne zgledaš kot kura brez glave v strcun.
No, seveda sem kupila tudi rožice, saj je že čas, da se poligon spremeni v neko urejeno celoto. Nisem sicer še nameravala tega naredit, ampak....ko se prepustiš trenutku, uživaš v tistem kar počneš.
Pa imam že skoraj 3/4 rožic urejenih. Jutri me čaka še en del - popravilo ograje. Bom kar novo naredila, ker bo lažje, kot pa to obnovit.
Tako sem preživela popoldne med rožicami in mojima psicama.
Po dolgem času sem videla spet lep sončni zahod. Še malo, pa bom spet cele dneve na poligonu in mi ga ne bo uspelo pofotkat.