torek, 7. julij 2009

Škoda ga je

Nekako me ne ganejo stvari, dokler ni tistega zadnjega dejanja. Tudi tokrat je tako.
Na 24.ur sem v ozadju spremljala poslovilno slovestnost ob njegovi smrti in ja me je ganilo, priznam.

Bil je konec koncev moj spremljevalec, ker je začel ustvarjati ravno takrat, ko smo mi stopili iz zaplankanosti in smo začeli sprejemat tudi tujo glasbo. On je bil med njimi, bil je tisti, ki me je spremljal v času odraščanja.

Verjamem, da je verjel v to:



Ne spominjam se ga po Trillerju ampak po Dirty Diani



Naj počiva v miru in naj končno bo bel kar si je vedno želel. Tole mu pošiljam.


Ne vem zakaj mu paše ta komad. Bil je lev ki se je boril za to kar si je želel in je konec koncev tudi dobil. Svoj grad, skoraj belo polt. Bil je oče, bil je.....na koncu čisto sam v tej džungli, ki ji rečemo življenje.