četrtek, 30. julij 2009

Na pol dopust

Ta teden sem imela mali dopust, saj tastarih ni in smo čisto sami doma. Ma ni ga lepšega kot to, da ti nihče ne teži, da nič nič hudega, če brisača leži sredi sobe, sesaš ob desetih zvečer, v kuhinji vlada nered, ma kaj vse povsod je tako, da bi se moji mami direkt zmešal, če to vidi. Ampak vseeno, vsak dan je kuhinja čista, smeti odnešene in če je treba posesano. Samo ne takrat, ko drugi hočejo, ampak, ko se mi da.
V torek in sredo sem imela proste ture. To je tistih 16 ur, ki jih imam na mesec viška. En dan počitka in en da užitka. Popokala sem tamali v avto in smo šle v Iški vintgar. Itak, da sem spet falila odcep, ampak sedaj upam da za drugič vem!
Ajška je legenda..je ne spraviš iz vode za nič.Bajka in izgubljena palčkazgubla sem jo :(
Pa da se nehate smejat moji Bajki, še malo lepot narave.